malingus Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Skal ha mnsen i dag, men ingen tegn til den ennå. Bruker å begynne å blö veldig forsiktig kvelden för jeg skal ha mens (i går) og så kommer den skikkelig igang på morgenen etter. Föler meg utrolig kvalm nå (har j´kjent litt kvalme de siste dagene), föler jeg tisser oftere, vondt nederst i magen og det kjennes som at mensen kommer hele tiden (den fölelsen hadde jeg da jeg var gravid med jenta mi). Vet jo at jeg kan teste nå, men jeg er redd. Forrige måned var jeg nesten siker på at jeg var gravid, pga masse "symptomer", men mensen kom på dagen. Er så redd for å få negativt svar og bli kjempeskuffa... Leser i tillegg om mange som har fått ustabile sykluser etter p-pille slutt. Sist måned kom jo mensen den dagen jeg ventet den. Men kanskje har syklusen blitt forstyrra nå? Uff, blir tullete her...
katrineev Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 ganske nervepirende dette her ja. forstår at en har mange tanker og en kan jo tiltider bli nesten inbilt graivd. vent til imorra da vel. har ikke tanta komemt da heller så kan du jo ta en test å se sist ble ikke jeg kvalm før uke 6. men dette varierer jo selvsagt. lykke til
katrineev Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 ganske nervepirende dette her ja. forstår at en har mange tanker og en kan jo tiltider bli nesten inbilt graivd. vent til imorra da vel. har ikke tanta komemt da heller så kan du jo ta en test å se sist ble ikke jeg kvalm før uke 6. men dette varierer jo selvsagt. lykke til
malingus Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2010 Takker! Ja gjett om... Men det er jo helt teit! enten er jeg gravid eller så er jeg det ikke. Og det vil jo snart komme frem uansett. Så hvorfor tar jeg ikke bare testen? Har en liggende... Jo nei, jeg får hold meg til i morgen. Husker ikke når jeg ble kvalm sist. Fant ikke ut at jeg var gravid för en uke etter jeg skulle hatt mensen og kan ikke huske jeg hadde fölt meg kvalm. Nei, husker ikke når det kom. Men som du sier, det kan väre forskjellig. Og nå PRÖVER jeg jo. Så selv om jeg har prövd å ikke kjenne etter og da kanskje innbille meg symptomer, så blir man jo mer obs. Speeeeneeeende!!!! håper, håper, håper!
katrineev Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 man blir nesten litt paranoid da en prøver, er der selv også er jo så spennende og en legger hele seg og enda litt til oppi det å bli gravid. lykke til da med testingen, om det blir idag eller imorra
Litenspire :D Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Åh! Jeg skjønner deg så godt! Jeg skulle ha hatt mensen på tirsdag, men den uteble. Har fortsatt ikke fått den... jeg testet igår med digital CB. Tror ikke jeg har vært så redd på lenge. Hadde så høy høy puls at jeg trodde hjertet skulle stoppe mens timeglasset blinket...og så kom resultatet: "ikke gravid" kom det opp på skjermen. Utrolig skuffende. Så nå går jeg bare og venter på at TR skal melde seg før neste pp...prøver å være optimistisk likevel. Det funker litt når jeg minner meg på at det skjer når det er ment å skje. Men der går det veldi opp og ned altså. Krysser fingrene for deg Håper vi får flytte inn på 1. trimester om kort tid Mannen min går og stryker meg på magen veldig ofte, og da blir man veldig rørt, noe som gjør ønsket enda sterkere.
malingus Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2010 Uff så synd å höre Yikes! Det er jo det man er redd for. Herrgud, da hadde jeg nok blitt skuffa da. På en måte tenker jeg vel at skuffelsen blir mindre hvis jeg får mensen uten å ha testet, enn å få streken som indikerer ikke gravid, lysende imot meg. Särlig etter forventet mens. Krysser fingrene for dere og! Veldig spennende dette. Og godt å ha et forum å skrive på, hvor man kan dele tankene,gleden og skuffelsen med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå