MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 lillegutt på 4 uker vil ikke ha den når jeg gir med skje/sprøyte.. han lager grimaser og brekker seg. han skal egentlig ha 2 teskjeer før hvert måltid. har funnet ut at dette utgjør ca 4 ml. Flaskene hans er på ca 80 ml så han vil neppe merke noe av smaken dersom jeg blander det ut i flaskene. erstatter da selvfølgelig 4 ml av vannet med te isteden. noen som vet om dette fungerer? tenker da på effekten av teen. er det noe som blir "ødelagt" da? slik at den ikke fungerer som den skal ?
Hanna30 Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Det kan du godt gjöre! Har ogsaa alltid gjort det. Hos oss hjalp ikke et par teskjeer, maatte gi 10-20ml te i hver flaske for aa faa effekt, erstattet da noe av vannet i mme med te. Var redd for at det var farlig med for mye te, men det er det ikke:)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2010 oi kan man blande så mye? det stod på den lappen jeg fikk fra apoteket at doseringen på 2 teskjeer ikke måtte overskrides pga mulige bivirkninger eller noe sånt. hjalp det på magevondten hos dere da? evnt hvor lang tid tok det før det begynte å virke?
Hanna30 Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har snakket med ernäringsfysiolog som sa at det gaar helt fint! Og i Tyskland selger de fennikkelte fra Hipp som er beregnet paa babyer fra en uke gamle og oppover, som tilleggsväske til melk naar det er veldig varmt, eller som erstatning for vann senere. Der er det vanlig aa gi babyer te! Finnes forskjellige tetyper beregnet for babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå