frk oktober Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Kan noen anbefale et godt bæresjal som kan brukes fra nyfødt og til hvertfall ca seks mnd? Er så mye å velge i, så jeg vil gjerne ha tips fra noen som har funent et de er fornøyd med :-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Vi har Close Baby Carrier, er kjempefornøyd med det. Kan brukes fra nyfødt og opp til 15 kg om jeg ikke husker helt feil. Det er fem ulike måter å bære på, så du kan også snu babyen etterhvert så den ser fremover, det er jo mange som ikke fikser å bli bært andre veien. Det er en "hybrid" mellom et bæresjal og en bæresæle, det er et sjal, men det er formsydd slik at det er kjempeenkelt å ta på og av. (Jeg prøvde først med sånne 5 meter lange tøyremser, det var ikke helt greia for meg ihvertfall, ble mye kløning) Babyen får god støtte og tyngden fordeles helt ut til knærne på babyen i motsetning til f.eks Babybjørn hvor babyen bæres etter skrittet, ser ikke videre behagelig ut. Vi kjøpte den hos Bæreglede i Oslo, hvis du bor i Oslo eller i nærheten så kan det være verdt en tur dit. De er eksperter på dette og kan gi deg masse gode råd og finne akkurat det bæretøyet som passer for deg.
Super-Langbein Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 På www.tettinntil.no kan du lese om alskens bæretøy,instruksjoner og brukererfaringe r;) Selv er jeg fornøyd med Manduca og ringslynge.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Close Baby Carrier er helt super for de minste babyene! Det er et "ferdigknyttet" sjal, som bare tres over hodet som en genser og strammes inn ved hjelp av to ringer! Suuperenkelt og kjapt, selv kløna meg tok det på to sekunder hehe! http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=545_332
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Fra 4-5 mnds alder (til 2-3 år) vil jeg imidlertid anbefale Manduca-selen; den er knall for litt større babyer=) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 VI har en mobywrap som jeg er strålende fornøyd med. Eneste 'ulempen' er at du må lære å knytte det. Litt langt og uvandt i starten da det er 5,5m langt. Kan brukes fra nyfødt og til 15kg om jeg husker riktig. Nå veier han 10 kg og sjalet er fremdeles i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå