Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Er det nokon som veit kor eg kan få kjøpt (eventuelt bestilt dette)??? Jenta går i friluftsgruppe på barnehagen og er dermen ein god del ute - inkuldert måltid, og no når vinteren er her så hadde det vore greit med hanskar/fingervottar i ull i staden for bomull/polyester. Føler meg ikkje kompetent nok med strikkepinnane til å prosjektere dette sjølv og kjenner ingen som kan strikke for meg heller (hverken mamma eller svigermor strikkar slike "kompliserte ting" for å sitere dei)...
Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Kjenner til problemet, eg hadde ein stor "spørrekampanje" her inne for vel eit år sidan, utan resultat desverre:/ Men, så kom eg over ei strikkeoppskrifte på tynne vottar, eg prøvde den, og funka veldig bra på min småtass. Han har ikkje brukt slike vottar sidan i vår, så er spent på om det no er for kjedeleg å ikkje ha alle fingrane "fri" på same måten. Optimalt ville jo vore hanskar, men det finn ein jo kun i bomull og polyester som du sjølv har erfart. Derfor tenkte eg at ull vottar må vere betre enn bommullshanskar, så sant ungen går med på å bruke dei. Det du treng å kunne, for å stikke dei er: rett, vrang, auking og felling. Dei blir strikka på 2 pinnar, fram og tilbake. Og så syr ein saman eine kanten til slutt. Veldig gode vottar, dersom du (eller noken i slekta) har lyst å prøve å strikke dei, så kan du godt få oppskrifta. Ps: OM du finner ullhanskar/vantar, kan du då fortelle meg kor du ein får tak i det?
lille sprelle Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Har fått svar her inne om at janus skal ha. Jeg har også sett at reima har vanter i ull.
Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2010 jupp, har tynne ullvottar frå janus, men det er visst ikkje så lett heile tida for ein 2åring å ete mat med vottar på... men eg gir ikkje opp så lett strikkepinnane skal no trakterast og oppskrifter finnast og utprøvast forslag og oppskrifter takast i mot med takk dette skal eg klare, har tross alt klart å strikke ein kjørepose før (sjølv om det tok meg nærare eitt år...)
Sommerfugl78 Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 For et par år siden kjøpte jeg tynne hansker i ull (tror det var 75 % ull) på Polarn O. Pyret. Ser i nettbutikken at det nå er 50 % ull, 45 akryl..., men bedre enn bare akryl i alle fall
Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 VOTTAR Str 1-2år (3-5år) Vottane strikkast fram og tilbake på to pinnar. Legg opp 28(32)m på pinne nr.3,5 (pinnestørrelsen kjem an på kor tjukt garn du brukar). Strikk ribbestrikk (1r, 1vr) i 5(6)cm. (eller lengre om du ønsker det). Skift til pinne 4 eller 4,5 og strikk 0(2) pinnar. Auk så for tommel slik: Strikk 13(15)m. Auk 1m, strikk 2m, auk 1m. Strikk dei siste 13(15)m. Strikk 3pinnar uten auking. Gjenta auking som sist, men for kvar pinne du aukar blir det 2m breiare tommel. Auk på denne måten kvar 4.omg til kilen har 10/12m. Sett desse maskene på ein ventepinne eller hjelpetråd. legg opp to nye m i tommelgrepet slik at du har 28(32)m.Strikk desse m vidare til heile votten måler 13(17)cm. Felling: 1.p: 2m r, 2m r sm. 2.,3.,4.p: strikk alle m rett. 5.p = 1.p. 6.,7.,8.p: strikk alle m rett. 9.p: 2m r sm, 2m r sm. Klipp av garnet og trekk tråden gjennom dei gjennverande maskene på pinnen. Tommelen: Flytt m frå ventepinnen/hjeloetråden over på p nr, 4-4,5. Plukk opp 1m i tommelgrepet. Strikk dei 10(12) m. Plukk opp 1m i tommelgrepet. (Du har no totalt 12(14)m.) Strikk over alle m til tommelen måler 3(3)cm. Fell tommelen slik: 1.p: 2m r sm, 2m r sm. 2.p: alle m r (utan felling) 3.p = 1.p. Klipp av garnet og trekk tråden gjennom dei siste m på pinnen. Sy saman votten langt sida. Sy saman tommelen og holet i tommelgrepet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå