Gå til innhold

NÅ TROR JEG DET ER IGANG HER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å er så spent på om det dabber av eller blir noe fødsel, har 2 dager til termin å har sovet veldig urolig i natt ,å kvart på 8 var det 10 min i mellom samentrekningene å nå er det 7 min er levbare ennå men kjenner at de er sterkere enn kynnere men er livredd det dabber av igjen har blitt lurt før:))))Desutn kommer de selv om jeg er oppe å står/ går det gjør vel ikke kynnere vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det nok rier hvis de er der selv om du slapper av eller er oppe og går.

Får håpe det tar seg opp og blir fødsel av det da, her er det heeelt stille og 5 dager igjen til termin...

Hold oss oppdatert da, nysgjerrig :)

Lykke til!!

Skrevet

Det er sikker fødsel altså, det håper jeg, men ville bare si at jeg har kynnere både når jeg står og går..

Skrevet

har jeg misforstått her?

trodde netopp kynnere var noe man fikk når man var i bevegelse jeg?

isåfall har jeg hatt rier siden jeg var 6-7 uker på veg... Det er jo når jeg anstrenger meg, særlig går, at de takene kommer og magen blir steinhard...

Men uansett: Lykke til! Håper det er min tur snart :)

Skrevet

Jeg har i hvertfall fått beskjed av lege/JM at hvis man får kynnere når man sitter og da reiser seg opp og går eller motsatt så skal de som regel gå over/dabbe av. Gjør de ikke det er det mulig det er rier... Rier er også regelmessige noe kynnere visstnok ikke er.

Skrevet

Jeg har iallefall lest at hvis du skifter stilling skal kynnere dabbe av mens riene kan øke i intensitet men dette er barn nr 6 for min del å hvær gang har vert forskjellig spennende dette håper bare det tar seg opp er rimelig lei av å vente nå å gå gravid da minstemann er bare 1 år:))

Skrevet

Det fikk jeg også beskjed om men har sittet med regelmessige samentrekninger før en kveld her med 8 min mellom i 6 timer å de ga seg så er ikke sikker før jeg enten ser blod eller det gjør virkelig vondt

Skrevet

Kan jo også være modningsrier da, ikke godt å si...

Håper hvertfall at det tar seg opp da, kjedelig og gå sånn lenge.

Masse lykke til ;)

Skrevet

Har kommet blod nå da men synes ikke riene er så vonde lenger men kommer fortsatt med 8 min mellom vær noen som har opplevd at det stopper opp fordi om man blør????

Skrevet

Ååh så spennende! Er skikkelig missunnelig her :P

Hold oss oppdatert :)

Og Lykke til!

Skrevet

Det skal jeg gjøre sikkelig sykt å glede seg til det blir vondt liksom ha ha men skal bli så gøy med en litn tulle igjen:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...