Gå til innhold

Herregud, hvor lenge er det mulig å være syk..er så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sliten i en mnd, så for 10 dager siden ble jeg litt forkjøla, så fikk jeg feber og var hjemme fra jobb i 2 dager, dro på jobb igjen og så var det helg. I løpet av helga ble jeg værre igjen, følte meg febersyk, men hadde ikke feber, bare veldig tette bihuler og hodepine. Dro på jobb på mandag og tirsdag..kom gjennom noen timer på jobb på tirsdag før jeg kollapset og ble hentet med sykebil og hele pakka..ble innlagt til observasjon og slapp ut onsdag ettermiddag, med sykemelding ut uka og beskjed om å ta det med ro. Og det gjør jeg, har lagt meg samtidig som Leah (19.00) og står opp når hun står opp..i går 6 og i dag 8.30. Så har jo så vondt i ryggen av all ligginga. Ellers har jeg sittet på sofan og lest litt, sett på tv eller bare sett ut i lufta. Men følelsen av å være febersyk(slapp, tung, gele i kroppen) er ikke borte:(

Nå har jeg jo helga på meg å komme meg på, men blir jo litt mindre avslapping når Leah ikke er i barnehagen naturlig nok. Hva hvis jeg fortsatt føler meg slik på mandag? Må jo gå til legen og få henne til å sjekke om det er noe i kroppen fortsatt, noe som kanskje kan behandles..Men hva hvis det ikke er det? Jeg kan jo ikke bli sykemeldt for å føle meg febersyk/syk når jeg hverken har feber eller noe.

Altså, jeg VIL jobbe..trives kjempegodt på jobb. Men er livredd for å gå på jobb når jeg føler meg så dårlig som jeg gjør nå, tenk om jeg besvimer igjen:( Blir egentlig bare stressa av å føle meg syk:(

Fortsetter under...

Skrevet

uffda..ikke godt å være så syk som det du er ,når det varer så lenge..får håpe at det slipper taket, i løpet av helgen.

du klarer å spise riktig,så du får i deg nok næring? det er veldig viktig vettu...

jeg våknet om onsdag, begynte litt som du, og jeg kunne lese det samme,som jeg nå har fått.

forkjøla, vondt i halsen,feber,vonde bihuler...og ja, ellers veldig slapp...

å,håper ikke jeg blir så ille som du, har hatt fri siden onsdag, men skal på jobb på mandag...

masse god bedring til deg:-))))

Skrevet

Takk for det :)

Ja jeg spiser normalt, har spist som vanlig selv om jeg er syk og ikke har så mye matlyst..Ja bortsett fra i dag da, da ble frokosten 2 brødskiver med nugatti og bananskiver, men det syns jeg at jeg kan unne meg på en syk fredag :P

Får håpe du slipper å bli liggende syk lenger, god bedring til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...