=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #26 Skrevet 30. oktober 2010 Hei jenter. Hvordan går det? Hvor ofte har dere sex nå? Er det slik at hvis man har sex hver dag blir det for lite sæd per gang? Dvs. er det bedre å ha sex annenhver dag? Lykke til alle sammen
katrineev Skrevet 30. oktober 2010 #27 Skrevet 30. oktober 2010 dette er nok veldig forskjell på soldatene til de forskjellige mannfolk. men de sier annenhver dag er bra! så vi går for den. men da el testen slår ut som positiv skal nok vi her i sengs hver dag i 3 dager da. om en har annehver dag så får det bygd seg opp litt menge men blir skifta ut innimellom og det er vistnok bra lykke til tanta er på vei bort. trodde hu skulle reise igår,men hu har nestetippen enda innafor døra her tenke jeg begynnet teste med el tester på onsdag ;)så håper jeg på el til helga igjen
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 30. oktober 2010 #28 Skrevet 30. oktober 2010 Her har vi fått første positive utslag på EL i dag, og det stemmer med at vi skal ha EL i morgen kveld eller mandag, så her blir det sex både i dag og i morgen. Enda godt den kommer i helga, siden samboeren reiser på jobb igjen i morgen kveld.... Får bare krysse fingrene på at vi lykkes denne mnd. Fra og med i dag blir det en "symptom-leting"-fri periode helt frem til den 15. som er IKM. Forrige mnd var det full forvirring, men alle mulige symptomer som dykket opp!!! Lykke til på EL-jakten, alle sammen. Blir en spennende uke
katrineev Skrevet 2. november 2010 #29 Skrevet 2. november 2010 hvordan går de damer? tråden var så langt tilbake at jeg slet med å finne den. men vi holder oss vel i bingen om dagen tenker jeg jeg skal begynne teste med el tester imorgen tenker jeg... spennende assa
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 2. november 2010 #30 Skrevet 2. november 2010 Ferdig med EL, den kom i går, mandag. Samo reiste på jobb søndag kveld, så her krysser vi fingrene på gode svømmere:) Og går dermed inn i de laaaange dagene inn mot IKM. Lykke til med jakten på EL, katrineev:)
vilhababyasap Skrevet 2. november 2010 #31 Skrevet 2. november 2010 Har ikm tirsdag i uke 46. Det er vet vår pp 12-13 eller noe sånt nå. Gidder ikke å telle mer. Har ihvertfall holdt på i 1 år ca. Er veldig spent denne gangen, vi har begge gjort vårt ytterste for å få det til nå. Jeg har EL i går/i dag. Vi har sikret oss ved å ha sex hver dag siden onsdag i forrige uke. To ganger i går, to ganger i dag og i morgen. I tillegg har vi denne gangen tatt flere vitaminer enn vanlig og Slovipect til begge to. Vi har egentlig ikke stresset mye med dette i dette året (bortsett fra de første mnd), men nå begynner det å haste hvis jeg skal få fødsel og permisjon til å passe inn med studiene. Vi får håpe vi får igjen for anstrengelsene nå. Jeg gidder ikke å lete etter symptomer, blir bare helt freak av det. Jeg håper bare at TR ikke dukker opp. Så får jeg prøve å ikke tenke så mye frem til IKM. Lykke til jenter:-)
lykkeliten1 Skrevet 2. november 2010 #32 Skrevet 2. november 2010 Henger meg på denne tråden. Har IKM torsdag 18. nov. Første runde med pergo på oss, så har jo litt forventninger i forhold til det da. Lagt inn aksjer annenhver dag. Håper det er nok denne gangen. Hadde EL på søndag, så da er det jo bare å vente. Siden EL kom såpass tidlig kan det hende at IKM er tidligere. Syklusen han sikkert endre seg litt pga pergo. Blir spennde dette her jenter.....!!!
katrineev Skrevet 2. november 2010 #33 Skrevet 2. november 2010 første el test tatt og den var negativ. før jeg fikk spiral hadde jge 25 dagers sykluser, med spiral har jeg hatt litt lenger men aldri giddi å telt så tenkte at jeg begynner idag og tester til det er utslag... men har da så mye rare stikkigne ri magen atte. så blri det ikke utslag så får jeg ta en g test. for syklusen ble litt klussa med da jeg fjernt den spiralen muligens. vi får se... lykek til. håper svømmerne er sprke og vi i harmoni
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 3. november 2010 #34 Skrevet 3. november 2010 Jeg tror jeg hører til her. Har akkurat sluttet med pillene, så har ikke kommet inn ordenltig inn i syklusene enda.. Satset på at jeg ikke gjør det heller og at alt klaffer med en gang.
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #35 Skrevet 3. november 2010 Er det noen som opplever å ha menslignende smerter rundt eggløsning? Jeg skal ha eggløsning i dag eller i morgen, og har litt murring nederst i korsryggen. Murringen kan minne litt om mensmurringer, selv om de er mye svakere. Har ikke tenkt over at jeg har hatt dette før jeg ble en "prøver", men så har jeg heller aldri kjent så godt etter Man blir jo veldig bevisst på alle tegn når man er i denne situasjonen !!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 3. november 2010 #36 Skrevet 3. november 2010 Jeg har det ikke i ryggen, men i eggstokkene. Det gir seg etter at egget har løsnet (har testet). Men denne perioden har jeg hatt det etter EL også. Det er ikke vanlig.... Er det noen her som har vært borti lignende?
katrineev Skrevet 3. november 2010 #37 Skrevet 3. november 2010 jeg pleier også å kjenne godt i eggstokkene at jeg har el. er vanskelig beskrive hvordan det føles. jeg har tatt el test igjen nå, men enda negativ. men tror ikke el er før i helga heller så : er en svak strek der, men det teller ikke ettersom jeg har forstått.
katrineev Skrevet 4. november 2010 #38 Skrevet 4. november 2010 rastløs jeg... kan det ikke bli el snart da.....
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 4. november 2010 #39 Skrevet 4. november 2010 Jeg tror faktisk jeg nærmer meg el nå.. Testet til morgen i dag og fikk negativ test, men senere på dagen så hadde jeg noe som lignet veldig på el.. Så da tok vi like gjerne en runde i bingen. ;P hehe.. så får vi bare gjøre det de neste dagene også og håpe på at det klaffer. Skal ta en ny el test i morgen for å se hva den viser da.
Noah 08. Skrevet 5. november 2010 #40 Skrevet 5. november 2010 Tester ikke etter el jeg da,men tror det er lørdag eller søndag. Så da tok vi en kosestund i mårrest Satser på 2-3 runder til i helga og krysser fingrene! God El helg damer :-)
katrineev Skrevet 5. november 2010 #41 Skrevet 5. november 2010 Fytti katta så mye murringer i magen. Flydd for å se om jeg har fått mens flere ganger idag. Men ikke noe. Er på vei hjem nÅ. Skal ta en el test da jeg er hjemme igjen. Huff nervepirEnde dette fin el helg da samer
katrineev Skrevet 5. november 2010 #42 Skrevet 5. november 2010 EGGLØSNING!!!!! så nå vet jeg hva vi skal ihelga. ingen tvil om at den var positiv. og så godt, da vet jeg at jeg er i rute etter hormonspiralen
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 7. november 2010 #43 Skrevet 7. november 2010 Jeg fikk positiv el test i dag, så da blir det litt humping de neste dagene. ;P så da er jeg også i rute, men etter p-pille slutt.
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 7. november 2010 #44 Skrevet 7. november 2010 Får slenge meg på her. Trodde jeg hadde IKM i uke 45, men etter positiv EL test på onsdag og torsdag har jeg IKM 16.nov Men bare 2dpo har jeg helt syke mens murringer :s har lite troa på at det funka denne pp, men hadde sex før og hver dag i EL perioden, så vi får se om ei ukes tid men denne pp har jeg ikke hatt noe EL slim.. har det noe å si??
Ajnat Skrevet 7. november 2010 #45 Skrevet 7. november 2010 Er helt fersk på forumet, og har IKM 19 november. Men både jeg og kjæresten er forberedt på at det mest sansynlig kommer til å ta noen mnd siden jeg nettop sluttet på pillen. Men jeg merker jeg er VELDIG spent alikevel!
Siv3.pp Skrevet 8. november 2010 #46 Skrevet 8. november 2010 Har ikm i begynnelsen av uke 46. Håper det går denne gangen. Ønsker alle lykke til!
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #47 Skrevet 8. november 2010 Når begynner dere egentlig å teste etter evt graviditet? Jeg er på dag 20 nå, EL ca på dag 15, og begynner å bli utålmodig Hvor tidlig kan man egentlig teste positivt?
katrineev Skrevet 8. november 2010 #48 Skrevet 8. november 2010 synes jeg har hørt noe om at det bør gå 14 dager fra el til man tester, men er jammen ikke sikker. jeg skal teste 20. nov. hadde el 6. nov.
Noah 08. Skrevet 8. november 2010 #49 Skrevet 8. november 2010 Usikker på el men d var enten i helga eller i dag (har stikkinger ol i magen i dag ) Tester ikke før etter IKM 21.nov. slutta på p-pilla 16 sept. så mulig litt ustabil syklus enda...
snuppo Skrevet 9. november 2010 #50 Skrevet 9. november 2010 åå er sååå spent :-) vondt nederst i korsryggen..el litt lengre ned...men kan jo være tilfeldig. idag synes typen min jeg så anderledes ut og..hehe. håper alt klaffer...vil så gjerne ha beibi <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå