snuppo Skrevet 9. november 2010 #51 Skrevet 9. november 2010 åå er sååå spent :-) vondt nederst i korsryggen..el litt lengre ned...men kan jo være tilfeldig. idag synes typen min jeg så anderledes ut og..hehe. håper alt klaffer...vil så gjerne ha beibi <3
snuppo Skrevet 9. november 2010 #52 Skrevet 9. november 2010 åå er sååå spent :-) vondt nederst i korsryggen..el litt lengre ned...men kan jo være tilfeldig. idag synes typen min jeg så anderledes ut og..hehe. håper alt klaffer...vil så gjerne ha beibi <3
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 10. november 2010 #54 Skrevet 10. november 2010 snart kommer uka vårres blir spennende dette hvor mange som kommer til å teste positivt hvordan går det symptomene deres da? her går det litt opp og ned.. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter (første gang) eller om jeg skal stole på symptomene mine.. så jeg får bare vente til den store IKM dagen
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #55 Skrevet 11. november 2010 Ja, nå er det ikke lenge igjen Jeg er 8 dpo i dag, og våknet og var utrolig støl i magen. Akkurat som man er hvis man har tatt sit -ups, men det har jeg altså ikke gjort? Noen andre som har opplevd det? I tillegg har jeg veldig ømme pupper, men det har jeg hver gang i perioden før mens, så vanskelig å si hva det skyldes. Lykke til med den kommende uka alle sammen, håper vi alle havner på 1.trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå