Gå til innhold

IKM uke 46. Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tante rød kom onsdag 20.okt, så nå er ny IKM dato 17.nov.

Håper det skjer noe stort denne perioden.

Skal prøve å være litt mer avslappet i denne perioden, og ikke jage etter symptomene... hehe :) Alle symptomer stemte nemlig, og jeg var sikker på at jeg var gravid, helt til TR dukket opp :)

Flere med ikm uke 46?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ikm 17. nov:) (Tror i hvert fall det, men ikke så lenge siden jeg slutta med piller...)

Da får vi bare krysse det som krysses kan!

Skrevet

Her regner jeg med at IKM blir i begynnelsen av uke 46, må se litt på når EL har tenkt å dukke opp.

Som HI var jeg sikker på at det hadde truffet forrige mnd, men nei... TR kom sammen med klomp, så det ville ikke sitte. Alle symptomer stemte med forrige svangerskap. Vel, får bare håpe vi har bedre lykke denne gangen her :)

Lykke til, jenter!!

Skrevet

heisann jeg tror egentlig jeg hører til i uke 45 men sist fikk jeg el på dag 20. Dersom det blir likt denne mnd så havner eg tilslutt hit. Tenkte derfor og fylle litt me på begge

Skrevet

Om jeg får stabil syklus nå er Ikm 21 nov. får bare vente å se,syns det er fryktelig lenge til...første ordentlige pp å el ventes ca 6 nov.

Skrevet

Jeg har ikm 20 nov. Tr kom her i går, ble ganske skuffa. Skal ta el tester denne perioden for første gang, det blir 2 pp. Håper på bedre lykke denne gangen.

Skrevet

godt å se at vi er flere som fikk uventet besøk av TR...

satser alt på neste pp!! :)

forventet el 5 nov, ikm ca 20 nov.

går på pergo her.. tar dere andre ellers noe kosttilskudd eller hostesaft eller noe? :)

Skrevet

Jeg er med!! Gikk plutselig inn i 5 pp. Begynner å bli litt lei nå og miste motet... Det blir andre mnd. med akupunktur (som var veldig bra på PMS). Blir vel vår tur snart :)

Skrevet

Jeg tar folat og omega 3. Tar dere andre noe annet? Hva hjelper hostesaft for? Og når skal man evt ta det?

Skrevet

er vel ikke i pp 4 nå. tar multivitaminer med folat og omega 3.

har hørt rykter om bidronning gele for å øke fruktbarheten. og hostesaft (slimløsende) fordi alle slimhinner blir tynnere, altså også lettere for sædcella å trenge igjennom.. hvis jeg har forstått riktig.

men er usikker på de reelle effektene da..

Skrevet

Jeg har IKM 17 november. Har ALLTID hatt 28 dagers syklus, både med og uten ppiller. Men denne måneden klinka jeg til med en 24 dagers syklus. Så om jeg har 24 dagers nå igjen har jeg IKM allerede 13 november, som er i uke 45. Hva ville dere gått etter? Vi skal ikke finne den lista som vi brukte på IKM uke 42 sist da? Den var så oversiktelig og grei!

pp 2 nå for den som måtte lure :P Er førstegangsprøvere nå, og ble mildt sagt utrolig skuffet da TR dukket opp 4-5 dager før tiden! Men det er kanskje normalt? :P Var jo SIKKER på å bli gravid på første forsøk.

Skrevet

Tanta kom i kveld, så ikm blir 21 Nov. Neste pp skal jeg prøve å være litt roligere ang symptomer har jeg bestemt meg for! Det triste faktum er at jeg helt sikkert kommer til å være like gal rund ikm som jeg var denne pp ;) Ønsker oss alle lykke til neste pp! :))

Skrevet

Har IKM 18 november, så jeg slenger meg på denne tråden :-)

Blir spennende!

Skrevet

har vel ikke kommende 20 . fikk tante den 24 okt. hiver meg med, skrysser fingre og tær for oss alle sammen <3

Skrevet

Ikm uke 46 her også. Nærmere bestemt onsdag 17/11. Virker så leeenge til.

Skrevet

Er andre forsøket vårt dette. Var vel for mye å be om at det skulle skje på første forsøk vel? Men men...vi er ved meget godt mot.

Vi har ikke barn fra før, så dette kan bli litt vel spennende kjenner jeg ;-)

Ha en vakker dag :-D

Skrevet

ok. jeg flytter inn her jeg...

jeg er litt usikker da jeg har fjernet spiralen og fikk blødning etter det, men er det min mens, så hører jeg til her inne fikk mens på søndag.. så jeg har IKM i 19 november tror jeg.. er vel den første skikkelige pp da. selv om ejg trodde tanta ikke skulle komme før i begynnelsen av november og hoppa til køys med en gang spiralen var ute. men skulle vel litt til å ha slik flaks.

så er utfordring nr 2 at jeg har to livmorer. en er deffekt og det går en eggleder inn i hver. så om jeg har eggløsning så det kan bli no resulatat hver mnd vet jeg ikke sikkert.

men vi kjører på damer og håper så mange som mulig av oss kan flutte over på 1. tri i midten av november :)

Skrevet

Jeg er litt her og litt i uke 45. har ikm rundt 14.-15. nov. Er inne i 2.pp Har ikke peiling på el, så vi kjører på annenhver dag og håper-håper:)

Skrevet

IKM 16 nov! Nå skal det jaggu meg kjøres på annen hver dag her også! 3 pp dette da.

Skrevet

bare denne tanta kunne dratt sin kos nå så en kom igang her ... :P

Skrevet

Ser at nicket ditt er "snart 3barns mamma?" Vi har to herlige jenter fra før, så nå håper vi at gull nr tre snart vil gro og vokse ;) Så håper det vil klaffe denne måneden:)

Skrevet

Da har jeg sagt farvel til tr... første pp i gang..nå er planen å hoppe i bingen annen hver dag frem til ca 8 nov .. spennende!

Lykke til damer :-)

Skrevet

Hei,

da er jeg endelig tilbake her også. Hadde en SA i august, og når det ikke klaffet med en gang etterpå måtte vi ta en pause i prøvingen for ikke å få termin 2 uker før min søsters bryllup neste sommer.. føler ventetiden har vært laaang nå, så superklar for å sette igang igjen..

krysser fingrene for oss alle sammen..

Skrevet

her blir det nok også annenhver dag fremover. + at jeg har fått el tester i hus for å se om syklusen er som den skal etter hormonspiralen ble fjernet. tanta ser ut til å drive å pakke sammen nå , håper hu har reist imorra :D

Skrevet

Føler jeg maser litt på typen om annenhver dag her.. vi er midt i opp-pussing av leiligheten.. men til uka blir det roligere tider og det er da det gjelder :-))

Spennende uker foran oss !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...