Mamma's Magic Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har paracet stikkpiller i tilfelle feber, termometer, saltvannsspray og "snørrsuger" til tett nese, plaster, pyrisept... Tror det er alt som er tiltenkt babyen. Noe mer man bør ha?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har paracet stikkpiller og flytende paracet, klorhexidin,saltvannspray,termometer og sink salve:) Bruker kun salva hvor det er absolutt nødvendig,derfor ikke sammen med stellesakene:) Negelsaksa hans ligger også der, og d-vitamindråpene
Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Stikkpiller (Paracet), termometer, sinksalve, kuldekrem, salvannsoppløsning og D-vitaminer (i kjøleskapet)
Canari Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Uffda - har visst ikke så mye, må handle litt. Har snørrsuger, men den funker ikke, og litt salve til stumpen. termometer har vi flere av. Får vel kjøpe litt paracet, sånn i tilfelle det skulle skje noe en søndag, og saltvansspray er vel også kjekt å ha, ja..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Har det samme som deg, og i tillegg har vi litt diverse kremer grunnet noen små hudinfeksjoner de har hatt (Fucidin, Brulidin og Canesten- salve). Men dette er jo ting som man ikke trenger å kjøpe inn før man eventuelt får behov for det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå