Gå til innhold

Hahaha...fra barnemunn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte le godt av min nevø på 3 år en dag her...

Han fikk plutselig øye på magen min og sa med et smil om munnen dønn seriøst " tante har du en ball under der??"

"nei, men ser det sånn ut?"

"ja,, du har en ball under gensern"

"nei, ikke en ball men kan du gjette på hva annet jeg har her" spurte jeg, og dro opp genseren så han fikk se magen. '

SÅ store øyne har jeg ikke sett før...hahaha.....

så fortalte jeg at jeg hadde en baby i magen, men det trodde han virkelig ikke på,....jeg hadde spist en ball.....hehehehe.....

Ja det ser virkelig ut som jeg har svelget en badeball.. sånn typisk guttemage:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, de er så søte de små...

Min niese på 20mnd skjønner heller ikke så mye av min store mage.

Når jeg drar opp genseren og peker på magen og sier baby så sier hun bare "æss, æss" og drar ned genseren igjen...

Skrevet

Hihi!

Eller da svigerinnen min skulle forklare dette med hvor babyen kom ut til min nevø:

"...Det er litt rart men babyen den kommer ut tissen til mammaen"

Nevøen min ser først rart på henne først, så fniser han som bare det og sier.. "hihi, du sa tissen!!" og flirer litt til før han hvisker og flirer om hverandre "si det en gang til!"

Hahaha:) Fin fyr!

Skrevet

har en datter på 20 mnd som har forstått at mamma har baby i magen.

hun var hos mormor og lekte med en badeball så tok min mor å puttet den under genseren og hun sier.. "henne?" så peker hun på mamma og sier "neei, mommo isse bebi".

Skrevet

jeg var hos ei jeg kjenner for ei lita stund siden.

hun sa til sønnen sin, ( 3 år )at jeg har en baby i magen.

så sønnen hennes kom bort til meg, å dro opp jakka mi.

men han sa vi bare tulla, for han så ingen baby.

men så sa jeg babyen lå inne i magen min, han kommer ut på nyttårsaften.

da så bare lille gutten på meg, med store øyne. å sa til meg det var stygt å juge...

for mammaen hans hadde også stor mage. men hun hadde ingen baby.. den lå i vogna..

de er jo bare så gode :)

Skrevet

jeg var hos ei jeg kjenner for ei lita stund siden.

hun sa til sønnen sin, ( 3 år )at jeg har en baby i magen.

så sønnen hennes kom bort til meg, å dro opp jakka mi.

men han sa vi bare tulla, for han så ingen baby.

men så sa jeg babyen lå inne i magen min, han kommer ut på nyttårsaften.

da så bare lille gutten på meg, med store øyne. å sa til meg det var stygt å juge...

for mammaen hans hadde også stor mage. men hun hadde ingen baby.. den lå i vogna..

de er jo bare så gode :)

Skrevet

Da jeg fortalte min niese at det var en baby inni der, spurte hun: "Har du laget den?" Hihi... ja, men ikkje helt alene liksom! ;P

Og når hun senere fikk kjenne at den sparket, så hun bekymret på meg og spurte så søtt: "Gjør det vondt, tante??" *smeeelt*

Skrevet

Hehe, den 3-årige sønnen til venninna mi fikk høre at jeg hadde baby inni magen.

"Kan jeg se på den?", spurte han så kjekt.

"Det blir litt vanskelig, for den er inne i magen. Men du kan få se den når den kommer ut om ikke så lenge", prøvde jeg å forklare.

"Men jeg vil se nå jeg" sier han. På spørsmål om hvordan han skulle klare å se baby gjennom magen, mente han at det bare var å skjære den ut. (Wæææ, liksom...)

"Det er vel ikke noe særlig", sa jeg, og da lo han godt å sa

"Nei huff, det må vi ikke gjøre altså."

Ikke så greit å være liten bestandig:)

Skrevet

Må fortelle om min nevø på 3 år som lurte på hvordan jeg hadde fått baby'n inn i magen... Jeg ble rett og slett paff, det eneste jeg tenkte var at denne "blomster og bier samtalen" får foreldrene hans ta så det eneste jeg klarte å si var at jeg hadde spist han ...

Gullkorn kommer ikke alltid fra de små... Må le litt når jeg tenker på hvor dum det går ann å bli.... har spist han ??? huff ...

Skrevet

Hahaha, spist han faktisk! Nå lo jeg høyt her:D

Mon tro om han får helt traumer, og tenker at voksne spiser babyer rett som det er...Den var særdeles kreativ:D

Skrevet

Hohohohoh, det er ikke alltid enkelt å forklare hvordan babyn har kommet inni magen. :D

Skrevet

Haha... Jeg elsker historier fra barn.

Mamma kaller meg for "tjukkebollafeita" om dagen...-sånn gomodig erting som jeg ikke tenker over, men nevøen min så stygt på henne og sa..."MOR!!! DET var stygt å si til tante det. Sånn er ikke lov!!!"

Joda... Mamma måtte jo legge seg langflat å innrømme at slikt var ikke pent å si. Litt vanskelig å forklare poden forskjell på godmodig erting og mobbing, så det var bare å stå til rette for sine synder.

Fornøyd med beklagelsen, ser han på meg med store granskende øyne... "Å fy flate tante....-NÅ har du svææææææææææææææææær rumpe!!!"

HAHAHAHA......

Det var visst helt ok å si, for det var å poengtere et faktum.

*ler*

Skrevet

Jeg har fått stor respekt barnhagen der jeg jobber. Fortalte at jeg spste barn som ikke var snille:p huff. de ble litt paffe, men syntes det var mest morsomt. De lurte på hvem sitt barn jeg hadde spist da :) Morro me stor mage når man jobber med disse små i barnehagen:) men alle har lovet å være snille barn nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...