*LillaMeg* Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hva i alle dager gjør dere når klokken skal stilles? Vi har jo rutiner som funker, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vil jo ikke klusse dem til, men vil jo ikke starte dagen kl. 6.. :s Og hva er planen for julaften? Holde barnet oppe? Eller begynne julen tidlig? Tenker da på barn under 1år.. Jeg tror jeg legger han til vanlig tid, og sparer hans pakker til dagen etterpå.. Han er jo så liten at han ikke skjønner noe uansett..
stearin Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Julaften blir slik som alle andre dager med min jente som da er 7 mnd. Legge seg når hun blir trøtt i ca 19-20 tiden. Blir vel mer oppspilthet pga gavene og stemningen, men ellers ingenting annet:) Og dessuten kommer jo hun til å få mange nye ting, så de får hun sjekke ut dagen etter.
Grateful mom Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Forrige gang var det aldri noen problem å justere ifht når klokken skulle stilles. Bare fulgte samme rutine i løpet av dagen, og sov til de samme tidene så hun var trøtt når kvelden kom. Julaften var hun 7 mnd og hun la seg til vanlig tid. Skjønner ikke noe av det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå