Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og det ble... en nydelig bugaboo cameleon med grå base / offhvite canvas trekk. Kjøpte også med vintrehjul og adaptor til maxi-cosi bilsete.

Jippi jippi, deilig å ha det på plass! Nå står den her fremme i stua så jeg kan beundre den en stund før den settes i boden på vent. Er 23+0 i dag, så er jo en liten stund til den skal brukes :D

Fortsetter under...

Vi vurderte også Sverige, men kom frem til at alt-i-alt var det ikke SÅ mye å spare.

Jeg betalte 7300 for basis-settet (fikk 1000 kr i rabatt). Men i tillegg kommer jo trekk (må man jo ha) og det koster 1100. Vinterhjul 799 og adaptor 420. Så alt i alt betalte jeg 9600. IKKE gratis akkurat, men min drømmevogn og skal ta veldig godt vare på den så den skal brukes lenge og til flere barn :)

Jeg kjøpte på Barnas Hus på Ullevål stadion.

Takk for svar!

Da ses vi vel i Oslo med kule vogner! :) Jeg har termin 5 mars (2. mars jmf. mensentermin) Skal du forresten føde på Ullevåll du også? Det er jo ikke veldig lenge mellom oss så kanskje vi treffes der dersom jeg er tidlig ute :)

Akkurat den jeg skal ha! Samme farger og alt:) Så ei i byen i dag som hadde en helt lik, nesten så jeg fulgte etter henne en stund bare fordi jeg synes det var så stas og se vognen hehe:)

Vi skal også ha vinterjul og adapter til maxicosi i tillegg, men hva mente du med at man må kjøpe trekk også? Usj, blir dyrt dette. Var på Grunerløkka forrige søndag, mange Buggiser ute og går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...