Gå til innhold

pco og pergo??anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i dag hos spesialist og fekk påvist pco ( jeg har mast på fastlegen min om dette leeenge, men det var hun sikker på jeg ikke hadde da jeg var så ung, er 23 at det var ikke nødvendig å sjekke engang!!måtte krangle meg til å få time hos spesialist..da hun ikke ville sjekke dette før det var gått 12 måner) sorry måtte bare få det ut :P nå skal jeg altså begynne med pergo kur i 4 måner, noen som har erfaring med de?hvor lang tid har det tatt før dere har blitt gravide?blir eggløsning "ekstra merkbar"? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har pco, da hadde jeg vel fått beskjed fra min gyn.

Men har gått på pergo kurer flere ganger uten og bli gravid, så det er ingen "vidunder medesin".

Merker eggløsningen ekstra, men har ellers ingen bivirkninger. Men det er jo veldig individuelt.

Lykke til!

Skrevet

bare pergo i se sjøl hjalp ikke på me for e hadde ikke eggløsning. men den hjalp på at egga vaks se store å fine:) måtte bruke ovitrelle sprøyter for å få eggløsning attåt.

Skrevet

Det er jo bare tull, pco kan man jo oppdage i allefall fra puberteten, jeg fikk påvist cyster da jeg var 16.

Har min første pergokur nå, og går nå bare å venter på el. Har hatt bivirkninger som veldig trøtt, hodepine og hetetokter. Pluss at nå mot el er jeg veldig spent nederst i magen. Regner med jeg i allefall må ha en kur til eller to før det gir noe res. hvis ikke blir det vel hormonsprøyter som er neste etter pergo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...