Gå til innhold

Nettopp funnet ut at jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok graviditetstesten igår etter at jeg ikke fikk mensen dagen før. Ble veldig overrasket da den viste "gravid" - jeg har prøvd ganske lenge. Tok selvsagt en del tester til;-), som også viste at jeg er gravid. Har slått meg til ro med at jeg nå kanskje er gravid - men klarer ikke å roe ned likevel. I min familie har man alltid blitt veldig kvalm, men jeg kjenner ikke ett annet tegn på at jeg er gravid, enn at jeg ikke har mens, selv om jeg har litt "mensmurringer" og flere positive graviditetstester. Ringte også for å få legetime, men de sier at jeg ikke trenger time før 12 uke - det er i desember!! Hvordan skal jeg klare å holde ut!!! Jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn at jeg nå antagelig er gravid. Håper bare at jeg får beholde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart er du gravid:) Det er ikke noen vts i å dra til legen for å få det bekreftet:)

Du er GRACVID GRAVID GRAVID og tro meg, symptomene kommer tidsnok. - Sist kom kvalmen og tok meg hardt i uke 9, så bare nyt følelsen av å være gravid uten symptomer:)

Jeg tror jeg er 5+0 i dag og merker ikke så mye annet enn at jeg er sulten hele tiden og tisser mye på natten. Hvis jeg anstrenger meg kan jeg merke at det klemmer litt over livmoren, ellers merker jeg lite. Jo, jer er kanskje litt ekstra trøtt de siste to dagene.

Vi får bare knipe sammen så godt vi kan og håper at vi fortsatt er gravid etter 12 uker. Det er ingenting vi kan kontrollere eller gjøre fra eller til.

La denne snodige tiden synke inn. :)

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye! Kvalmen kommer sikkert etterhvert, ingenting å ønske seg tenker jeg :-D Jeg fikk vite at jeg var gravid da jeg var 3+4, er nå 5+6, og begynte å kjenne kvalme i går. Har hatt litt brekningstendens tidligere. Jeg har fått time til kontroll i midten av november, er da i min 10 uke. De mener at første kontroll ikke trenger å være før mellom 9 og 12 uke. Masse lykke til!! :-)

Skrevet

Har nå slått meg til ro med at jeg helt sikkert er gravid, etter samtale med min søster. Hun sa også at det tok tid før man kjente symptomer - så får jeg håpe at jeg slipper å bli kvalm i det hele tatt ;-)

takk for raske svar. Utrolig tåpelig å være så hysterisk, men jeg klarer ikke tenke på noe annet akkurat nå. Jeg har ventet så lenge.

Skrevet

Kjenner følelsen :-) Har ventet i 6 år selv, og nå når det først har skjedd så er det nesten uvirkelig, går hele tiden og kjenner etter og er livredd for spontanabort...... Men, man må bare roe seg, nå går jeg å teller ned til kontrollen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...