jigær82 Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 når er det fullmåne jenter? Noen som tror på det med fullmåne og fødsel`?
mamsen & guttaboys Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 det er fullmåne i morgen (eller i natt) 23.oktober. Hvis jeg føder når det er fullmåne nå, så skal jeg tro blindt på det, Fødte førstemann ved fullmåne og måneformørkelse. Har nå gått 3 dager over termin og håper ting skjer snart.
ToSu2 Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg fikk sms fra svigermor igår om at det er fullmåne i helgen og at da kan ting skje.. Skulle visst være obs på flo og fjære også.. Er visst størst sjans for å føde når det er flo.. Har ikke helt troen på at dette stemmer, men vi får vente og se :-) Lykke til :-))
mamma til lillingen Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Flo og fjære styres jo av månen, så det er jo ikke så rart det da
Sannellerslik? Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 hååååper d skjer noe når d er fullmåne!! er ikke sikker på om jeg tror på det, men man blir jo desperat når man er over tiden!! Sist fødte jeg ikke på fullmåne, men på solformørkelse faktisk! ;P Så kanskje fullmåne denne gangen?? Hadde jo vært litt arti!
Oppnedx2 Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 jeg skal ut å flashe magen til fullmånen! hehe. Vis jeg havner i fødsel kommer jeg til å bli troende :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå