Gå til innhold

Hva synes dere om Hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hans er vel helst et "gubbenavn", men traff en gang for leeenge siden en nydelig, liten blond gutt som het Hans, så sikkert derfor jeg synes det er litt fint..

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans er et av mange navn som kommer fra det opprinnelige navnet Johannes. Jeg synes både Johannes og Johan er finere former, men Hans er jo greit og kort, og har lang tradisjon i Norge, så det er et helt ok navn. Dessuten slipper du at tre stykker i klassen heter det samme ;)

En ulempe er at det ligner veldig på ordet "hans": "Er det hans?" (is it his?) :P

Skrevet

Jeg liker Hans! Liker det bedre enn feks Hannes og Johannes.

Skrevet

Synes ikke det er gubbete, bare kjedelig fordi det er så mye brukt. Men, det er vel helst på de som er opp i åra. På en liten gutt blir det vel heller uvanlig, og navnet i seg selv er jo koselig. Bare lov meg å ikke sleng på et mellomnavn på det, da mister det sjarmen, hehe.

Skrevet

Mellomnavn er ikke aktuelt, det lover jeg! ;o)

Skrevet

Fantastisk skjønt og flott navn :-) Velg det!

Hva heter storebror? :-)

Skrevet

Hans er fint :) Kulest uten "mellomnavn"!

Skrevet

Storebror heter Oliver. Vet ikke om det er jente eller gutt denne gangen, men er foreløpig landet på Hans eller Mats hvis gutt, og Elsa hvis det er en liten jente der inne. Det skal sies at sambo er langtfra enig med at Elsa er et alternativ, men jeg har enda 2 mnd til å overbevise han..hehe ;o)

Takk for tilbakemeldinger! :o)

Skrevet

Hans er kult :-)

Liker også Oliver, Mads (med t) og Elsa!

Lykke til!

Skrevet

"Hans og kompisene hans"...

Nei, liker absolutt ikke navnet Hans...

Skrevet

Hans er et kjempeflott navn. Stødig og tradisjonsrikt. Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...