Gå til innhold

Vet det er vanlig å miste hår når man ammer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Men kjære vene - dette er helt sykt. Tør nesten ikke se i sluket etter jeg har vasket håret eller rense børsten etter bruk :-( husker jeg var bekymret sist også, men kan umulig ha vært så ille? Når går dette over, og er det noe man kan gjøre for å redusere avfallet? Skikkelige "ammeviker" har jeg fått...

Fortsetter under...

Skrevet

æ amme ikke å meste hår til den store gull medaljen..

æ skjønne rett å slett ikke at æ kan ha mer hår igjen.. det ryr av..

har jo hadd litt tykt hår da.. å nu e det så tynt.. i hate it. viss æ sette det i strikk så vises det på sien at æ e frøktelig tynn i håre. aaarghh

Skrevet

er vist helt normalt uansett virker det som. her oxo bare drysser det av i store mengder. var sikker på at jeg skulle bli skallet!!!

Skrevet

Man mister hår uansett om man ammer eller ikke.. Begynner som regel når babyen er 3mnd.. Men det kommer nytt hår heldigvis.. :) Mistet masse masse hår, og plutselig ble det mindre og mindre hår som datt av, og jeg merket at det kom masse små nye hår over hele hodet..

Ifølge en eller annen artikkel på klikk så slutter man å miste hår 6-12mnd etter fødsel..

Skrevet

Vi får håpe det :-) jeg har ikke så tykt hår, så hvert hårstrå er dyrbart..

Skrevet

Huff, samme her:( Men har ikke med amming aa gjöre, men hormoner fra graviditeten eller noe har jeg lest. Jeg ammer ikke, men mister haaret likevel..

Annonse

Skrevet

Jeg har en sjampo fra frisøren som faktisk virker!

Skrevet

Hmm.. Må kanskje sjekkes ut! Takk for tips :-)

Skrevet

HI, du får trøste deg med at de "vikene" ikke varer lenge! Her så kom det masse babyhår som jeg kaller det...korte hår tett i tett som står rett oppi vinden, hehe. Jaja, bedre enn å ha høyt hårfeste slik jeg hadde en liten stund :P

Skrevet

Jeg ammet kun en kort stund og begynte å miste masse hår etter 4 måneder, det forsatte nesten i 2 måneder:( Jeg har tynt hår fra før, så ble rimelig fortvilet. Nå sitter jeg her 2 måneder etter jeg sluttet å miste håret med "pigg- sveis", det vokser jo ut igjen, men gud så stygt. Tror ikke det lar seg stoppe, det bare går sin gang...

Skrevet

En ting til, hårtapet skyldes ikke ammingen! Det er all håret som dere ikke har mistet under graviditeten. Derfor kjennes det som utrolig mye på en gang.

Jeg ammet aldri og mistet hår som alle andre. Forstår det er kjipt hvis en har tynt hår fra før av. Men det kommer tilbake igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...