The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg skal til jm idag kl 10. Er en uke over ul idag. Har ingen forhåpninger om noe som helst. Fortsatt ingen tegn på fødsel. Bare junior som stikker i blæra.
EllaMaria Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er ni dager på overtid..! Var på overtidskontroll i går, bittelitt modning, men ingen åpning, så ingen umiddelbar fødsel ser det ut til. Men hadde CTG og ultralyd, og alt er i hvert fall bra med bebisen. Jeg har regnet ut termin utifra "unnfangelsen", og den er ti dager etter UL-termin (altså i morgen), så jeg tror egentlig ikke han er for sen.. blir satt i gang på tirsdag hvis han ikke har kommet innen den tid. Smører meg med tålmodighet, later meg på sofaen med te og seks sesonger av Sex & the City :-)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2010 Høres ut som en grei tilværelse:-). Her går det i lydbok og strikking :-)
marsbaby:-) Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Er seks dager over UL-termin, 2 dager over min egen. Var til jordmor i går og hadde 2cm åpning, hun stimulerte "tappen" litt. Imorrest gikk slimproppen, så håper det skjer noe snart! Lykke til til dere, og god helg(det siste jeg vil er å være hjemme enda en helg, hahaha!).
M27 Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 4 dager over termin her..har ikke sjekket modning..men har ingen fødseltegn og ikke sett noe til slimpropp eller noe annet...
lykkeligmams<3 Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 -7dager over termin men skal på vurdering for igangsettelse idag. MANGE følelser på godt å vondt;) men håper på og bli mamma denne helgen da, pappaen er super stressa og støvsuger alle kroker for støv, vært en tøff svangerskp.
Sannellerslik? Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 er "bare" 2 dager over... men dritt lei! Har akkurat tatt "helgavasken", så da kan lillemor bare komme ut!! hehe:) Meeen, d skjer vel ikke denne helgen heller......:S Er forresten fullmåne imorgen da jenter!! Så kaaanskje da? Krysser fingrer!
Riha Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Er fem dager på overtid her og har det ganske greit. Kan godt gå til over helga men da er jeg klar. Skal på overtidskontroll på onsdag. Skal kose meg i helga med de to andre gullene. Lykke til jenter, fullmånen har sin "kraft" tre dager før og etter den er full, så håpe håpe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå