Gå til innhold

Våknet til snø... og en svaaaak positiv idag..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke ikm før søndag, men tok en test idag fordi kjærsten min vil så gjerne ha meg med ut og spise i kveld<3, og da hadde det vært kos med en glass vin ved siden av maten.

Testet med billigstrimmel på morgenurin, og den viste ubersvaaak strek... nesten så svak at du viiirkelig måtte finne det riktige lyset, men den ER der, ingen tvil. Men lurer på om det kanskje kan være skyggestrek? Har vært gjennom 2 pp fra før, uten å ha fått en sånn type strek, og da har jeg testet så strimlene flyyyr!

Hmm... hva tror dere?

Kommer uansett til og holde meg unna alkohol ikveld, såå viktig er det ikke med det vinglasset:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det klaffet for deg også! Har testet en del billigsstrimler jeg også, og aldri fått opp noen strek før nå!

Da blir det vel nesten tremin på samme dag for oss!!

Skrevet

brukte billigtester e også. å va svak svak svak strek heilt fram til ikm dagen.

så sier gratulere til deg:)

Skrevet

håper og tror at det stemmer...velger derfor å si gratulere til deg !ha ei fin helg <3

Skrevet

Tør ikke helt tro på det enda:P Men håper, håper, håper! Dagen går ikke fort nok!

Skrevet

Ønsker dere alle en riktig god helg! Og takker for positiv tenkning!:D

Skrevet

Heia! Ville bare si at jeg opplevde det samme som deg! Har ikm i dag og testet med billigstrimmel fra siden ei innpå her har. spire et eller annet. Håper det er noe der:) sinnsyk svak strek! Men samboer så den og!!

Skrevet

Håper virkelig det er en spire hos deg.. Ser du har prøvd lenge, håper dette er din tur:)

Skrevet

Krysser alle fingre for deg Dark*Peach!

Jeg har trua på at du er gravid - for det er nemlig jeg!:D :D :D

Har sett flere forum med jenter som har testet svakt med billigstrimmel, flesteparten har da vært gravide!:D Håper håper håper!

PS: Jeg testet med stav og CB digital, begge disse viste klart og tydelig gravid:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...