Gå til innhold

Til dere som var på "prøvern" og tilslutt fikk det til, når testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Jeg Må spørre de med erfaringer,

er på prøvern selv, og er utstyrt med el-tester og og graviditetstester av alle sorter. Jeg er superkvalm, og trøtt. Jeg har hatt festeblødning, og lyserosa utflod, slik som forrige gang jeg var gravid. Jeg er opplåst, men ikke ømme pupper. Og jeg har brukt ufattelige mange tester, som alle er negative. Men hvorfor alle disse symptomene? Kan jeg være gravid?

Når testet dere endelig positivt?

Det er 14 dager siden jeg hadde EL, idag er det fredag 22 okt. Jeg burde vel begynne å produser nog Hcg Nå?

HJÆLP! Jeg vil ha svar på kvalmen, hvis ikke jeg er gravid er det noe alvorlig galt med meg :P :P

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen symptomer, men begynte aa spotte paa IKM, saa jeg var sikker paa mensen kom. Men spottinga, i steden for aa "bygge seg opp" og bli til skikkelig mens, stoppa bare opp, saa da testa jeg. Fikk svaaaaakt positiv test 3. dag etter IKM, og etterhvert ble den sterkere. Ser mange ikke faar positiv test foer ganske lenge etter IKM.

Lykke til da! Det hoeres da hvertfall lovende ut!

Heia!

Vet du når du hadde eggløsning? Ellers kan d være at dn va litt forsinka dn hær mnd ;)

De fleste får positiv test på ikm dagen, men innen uke 6 bør du ha fådd om du e gravid :)

Kvalmen kan d være mange forklaringa på - f.eks pms, "innbilt graviditet" - at du glæde dæ sånn til å bli gravid at kroppen lure dæ med falske tegn, sliten/stressa osv - MEN om dåkker e prøvera ska du se at du kanskje får en overraskelse om 1dag eller 2 :) Hcg dobble sæ annahver dag :)

Førstemann testa æ 6 daga før ikm og med lillepia testa æ positivt på ikm ;)

Annonse

Dette var jo min förste runde med pröving.

Jeg testet dagen etter jeg skulle hatt mens, midt på dagen og fikk en tynn strek.

Greia var at vi hadde värt uforsiktige måneden för (da hadde vi egentlig tenkt å vente til nov/des med pröving), men så begynte jeg å merke masse symptomer. Jeg var kvalm, hadde litt ömme pupper, var trött og moody. Var etterhvert nesten sikker på at jeg var gravid.

testet flere ganger för jeg ventet mens, men testene var negative.

Og den dagen jeg skulle ha mensen, kom det som vanlig.

Alt var altså innbilt! skjönte ingenting, for vi hadde jo ikke prövd engang, så det var jo ikke sånn at jeg hadde önsket det såååå sterkt lenge at jeg tenkte fram alle symptomene.

Men tydeligvis kan hjernen lure en skikkelig.

Var derfor forsiktig med å kjenne etter symptomer denne gangen. Prövde å slappe av og tok ingen test för etter ventet mens.

Altså, sier ikke at dette er deg.

Mener bare å si at sånt kan skje. Har jo lest om det hos andre og.

Du får bare vente og se.

enten kommer mensen eller så kommer den ikke!

Men lykke til! Håper du er gravid! ;)

Med førstemann testet jeg positivt på ikm, og blenda før den tid...denne gangen fikk jeg til min store overraskelse positiv test på morgenen og ettermiddagen 10 dpo.

2 pp,fikk symptomer stort sett med en gang jeg,skjønte jeg var gravid to uker etter siste mens,testet positivt 4 dager før ikm:)

Hvis der billigtester du bruker anbefaler jeg å skaffe en clear blue sensitiv test,jeg testet negativt på alt annet enn den i dagene før jeg skulle få mensen.

Jeg testet positivt me kjempebillig test når jeg var 3+3 på formiddagen. Streken var så svak at den nesten ikke kunne sees. Det samme skjedde neste dag på ettermiddagen, kjøpte da digital clear blue, å svaret kom svart på hvitt ;)

første gang jeg var gravid hadde jeg 3 negative tester og den 4 viste positivt ca uke 8 el 9, DA kom alle symptomene i tilleg, og jeg var kvalm ut svangerskapet :s før det hadde jeg bare enorme bryster og var dødelig trøtt. denne gangen har jeg hatt noen symptomer og skal teste meg i morgen!!!! veldig svimmel, sliten, litt halsbrann av og på.. føles som jeg har hatt pms i 3 uker nå.... :/ håper på lykkelig svar på test i morgen :D

Annonse

Har aldri prøvd å bli gravid faktisk.

Har bare blitt det..

Ingen av de 4gangene jeg har vært gravid,har det vært planlagt :o

Alle 3 eggløsningene jeg hadde etter jeg var sammen med eksmannen min..

Og nå på pillen med sambo.

Hei!

Jeg lurer på om noen har peiling på hvorfor testene blir svakt positive etter noen timer? Det har hendt to ganger nå,den første med billigtest og den andre med quick test fra apoteket. ikm idag.

Håper noen vet noe.

Kanskje det bare er jeg som ønsker så inderlig at den skal være positiv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...