Rosa-07 Blå-11 Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 TR kom på besøk IGJEN. Dritt lei den tanta! Hvorfor skal det være så inn i gamperæva vanskelig å bli gravid når man prøver da?? Førstemann klarte å bli til til tross for "hoppe av i svingen", angrepille og usunn livsstil (festing, røyking og et mindre kreativt kosthold.. som jeg selvsagt fikk orden på da jeg fant ut at jeg va gravid... bare så det er sagt). Nå prøver vi å gjøre alt riktig og får det faen ikke til! Fustrert ja! begynner å bli litt "desperat", hodet mitt finne symptomer på graviditet i alt kroppen min foretar seg. Da tanta melde sin ankomst her i går kveld så bestemte jeg meg for at det var festeblødning, faktisk... og SÅ skuffa i dag da jeg innså at det var TR. VÆÆÆÆÆH!!! Beklager sytinga, men du ble advart! =P Måtte bare få ut litt galle!
CI82 Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Forstår deg godt! Sist ble jeg gravid av å ha sex i "sikre perioder" og nettopp sluttet på pillen. Så fikk jeg en SA og nå vil jeg bare bli gravid igjen! Men det er visst ikke så lett å planlegge det... Godt å få ut litt frustrasjon da
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 isj, så trist med SA =(, det har jeg heldigvis ikke opplevd. Da er det bedre å ikke få det til! Da jeg ble gravid sist sa moren min "det er ikke alt som skal planlegges!!" (var midt i studier og hadde vært sammen med BF i 6 uker da jeg fant det ut.. passet liksom ikke helt da). lurer på om det ligger noe i det, her skal visst ikke ting gå som planlagt! Var godt å få klage litt!! litt lettere nå =P Håper det ordner seg for deg snart i alle fall! =)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Synes dere skal prøve å hoppe av i svingen, ta en fest og en røyk, og gi faan jeg Da skal du se det blir barn!! Lykke til:)
katrineev Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 så dumt... lykek til neste pp da.. ikke alltid ting skal være lettvindt... :S
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Har det på akkurat samme måte som deg...nå popper det opp gravide overalt. Har dere prøvd lenge? I desember er det 1 år siden jeg sluttet på prevensjon....sukk!
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2010 hehe.. gode ideer her! ;-) Blir nok en fest og en 20 pk tenker jeg. Er gravide overalt.. og nye bebiser! De siste 2 ukene har 4 stk i min vennekrets født... er det mulig?? hehe.. gni det inn liksom! =P Har ikke prøvd så fryktelig lenge, begynner på 5pp nå når tanta reiser igjen. Men har brukt et å før det på å få min bede halvdel med på babymaking. =) Og siden er var litt for enkelt første gangen så blir jeg litt utolmodig. Kanskje du får en jubeleumsspire. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå