Gå til innhold

Amme klær

Plutselig blir vi visst 4!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen steder de selger gode, ikke altfor dyre ammeklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har noe, men ellers er det dyrt.

Skrevet

Jeg blir nok også å bestille fra H&M. Ellers syns jeg den svarte hettegenseren fra boop (som er på reklamen på siden her) ser veldig snedig og god ut. Den er sikkert dyr, men ett sånt plagg kan jo være greit. Tidløst, hverdagslig og enkelt.

Ellers ble favorittammeklærne mine sist gang, en utringet singlet med en løs og ledig topp eller genser over. Da dro jeg bare toppen opp og dro ned singleten. På den måten var det ingenting annet enn puppen som kom frem, og funker forsåvidt like greit som en ammetopp, bare at man må dra opp genseren litt, men det er ikke mye strevet så lenge genseren ikke er så lang at man setter seg oppå den. Da kan jeg også gå i andre klær enn bare ammeklær, for det ble jeg kjempelei av.

Ellers så blir jeg å bestille en ammetopp i singlet/t-skjorte variant fra H&M som jeg kan ha under en vanlig genser.

Skrevet

Boob er bra. Jeg gikk amok sist og kjøpte sikkert 20 topper derfra. Jeg tenkte at de kan jo brukes ellers også siden de erså fine, og nå skal de frem igjen til nr 2. Ellers kanskje jeg hadde solgt dem. Men ja, de er dyre, så jeg kjøpte mest mulig på salg. Og jeg shoppet på nettet. Søk på Boob.

Skrevet

Ellos eller La Redoute skal også ha. Og så er det mange tilbydere på nett. Men dyre klær ja. De må jo vaskes etter en dags bruk for det går jo ikke an å ha noe annet under da er liksom effekten borte... Evnt brukt på finn.no :)

Skrevet

Sjekk ut denne linken : http://nameit.bestsellershop.com/NO/mama--licious/overdeler/11/185591

Der finner du både gravideklær og noen ammetopper som ikke koster altfor mye ;)

Ammetoppenen har "feed-me" i produktnavnet :)

Jeg bestilte to singletter og de er kjempe gode å ha på seg!

PS:Jeg prøvde meg på ellos sine ammetopper, men de hadde metallknapper som lå rett over brystvorta og det var IKKE godt selv med tykke ullinnlegg...

Skrevet

Jeg har kjøpt den boob-genseren... og bruker den nå også!!! Den har er ekstra varm rundt brystene for å forebygge brystbetennelse og er skikkelig stretchy! Helt fantastisk å gå med nå også. I butikken ble jeg nemlig fortalt at den former seg igjen etter man har født, så man kan bruke den mens man er høygravid også... :) Hvis den ikke former seg igjen skal jeg gå inn og klage!

Den var litt dyr da... rundt 600,- men jeg fikk den på salg til 400,-. Til nå er den iallefall verdt det og mere til, så hvis alt går som det skal med ammingen ser jeg ikke bort ifra at jeg kjøper meg en til... bare en annen farge! :)

Skrevet

Jeg har mye fra Boob (kjoler, gensere, t-shorter, singleter). De koster litt, men er deilige:-) Og går jo stort sett i det HVER dag i mange mange måneder...så verdt å bruke litt penger på synes jeg.

Skrevet

jeg har bare noen amme-bher og ammesingletter.. kjøpt på HM:) så bruker jeg vanlige gensere/topper/jakker utenpå:)

det funket helt fint for meg sist!:)

Skrevet

Snylter på de gode tipsene her :)

Noen som har erfaring med gode ammeklær for de med store bryst? Har dd til vanlig, men de to andre gangene jeg har ammet har de blitt slitsomt store! Har hørt at ammetoppene fra H&M ikke er så gode for de med store.. Noen som vet om de fra boob er gode for oss med JUR mens vi ammer???

Skrevet

Ja, jeg liker Boob...og har store pupper...både med og uten melk i;-) (E-cup).

Skrevet

Noen som vet hvor de har bra utvalg av Boob i Oslo? Og hvor det er billigst.

Regner med det ikke er verdt å bestille fra Boob.se da man sikkert må betale norsk mva osv. i tillegg.

Skrevet

På Svangerskapet (Majorstua) og Babyshop (Ryen) har de litt hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...