Gå til innhold

Noen frisører her?=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:) frisør her:) fungerer ganske bra hittil:) er 26+5 idag:) kjenner at jeg har blitt litt tygre i det siste, men så lenge jeg er flink å gå turer, så holder jeg meg på beine:) vi har organiske farger, så jeg har vært heldig der, men det viktigste er å bruke hansker allerede fra du blander fargen, bland alt under kjøkkenvifte eller lignende:) punktavsug er en fordel, vi har det ikke, men ganske bra avsugning i taket... passer på at jeg ikke står rett over det jeg arbeider med:) langt på vei? :)

ja er nok en fordel me organiske farger ja;)

er 25+1=)

begynner å bli ganske sliten i ryggen men går fint enda her også!

Bruker hansker men har ingen form for blandeskap eller kjøkkenvifte. Prøver å ikke stå rett over når jeg arbeider men skjenner det godt i både nese å øyne ;)Legen mente jeg burde søke svangerskapspenger,men får se litt ann :)

Hallo:)

Koselig å se det er fler av oss! Er selv 25+5 i dag, og fungerer godt i arbeid! Gruer meg litt til julerushet, skal flytte 1. des i tillegg så regner med det blir lange dager både på jobb og hjemme.. Begynner å kjenne det litt i bekkenet, men hvis jeg går meg en tur og gjør litt øvelser er det fint igjen dagen etterpå. Vi har INOA fargen på jobb, så jeg tenker ikke over hverken lukter, kjemikalier eller andre ting. Jobber dere fullt eller? Når har dere termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...