LilleTrille med en tulle Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Vi har en datter som heter Bianca Eleanor... Jeg er ikke gravid nå eller har planer om å bli det i nærmeste fremtid, men som over navneinteressert jeg er, så har jeg en del tanker ang nestemann. Hvertfall jente... Guttenavn er vel så og si bestemt... Hvis jeg hadde fått viljen min hadde en evt datter skulle hete Mia Felicia... Men det går ikke pga litt for nære familie... I det siste har jeg begynt å tenke litt på Embla, men det er jo ikke akkurat samme sjanger.. Men så syntes jeg liksom at Bianca og Embla klinger ganske godt likevel.. Da hadde det nok ikke blitt Mia som mellomnavn da;) Men som sagt ikke samme sjanger i det hele tatt! Ellers har jeg Mia Christel som et alternativ og mange mange andre...=P Lurer vel egentlig bare på andres tanker ang dette og gjerne navneforslag også, hvis det var noen som fikk et genialt innfall sånn på kveldinga...
LoveDove Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Embla er pent, men av en eller anne grunn har jeg aldri fått helt sansen for det. Vet ikke egentlig hvorfor. Synes ikke du skal henge deg opp i at Embla og Bianca ikke er samme sjanger, men jeg synes det høres ut som tungt hvis du sier dem etter hverandre. Mulig det bare er meg? Jeg får litt tungekrøll. Men ellers synes jeg i grunnen de kledde hverandre. Mia er småkult synes jeg, men en smule intetsigende. Christel synes jeg er ganske grusomt, men mulig det er på grunn av traktorlesbelærer fra barneskolen. Felicia synes jeg forresten er fantastisk nydelig, mye på grunn av Cornelis Vreeswijk.
Medi Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Christel er grusomt harry. Følgelig ville jeg holdt meg langt unna (det ville jeg personlig gjort med Bianca også, men, ja). Mia er jo greit, samme med Felicia. Hva med MiE Felicia?
LilleTrille med en tulle Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Felicia er uaktuelt, nevnte det for at man liksom kan se typen navn jeg liker.. Det er opptatt av et nært familiemedlem;) Regner med at ikke så mange velger Bianca ja;) Er litt derfor vi har valgt det;) Jeg blir ikke såret av meningene dine altså, syntes bare det er gøy med forslag.
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Hva med Alicia eller Petricia hvis Felicia er opptatt? Andre jeg syns er i samme sjanger som Bianca Eleonor: Melinda Diane Angelica Louice Celina Aimée Isabella Danielle Diana Madeleine
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Hva med Alicia eller Petricia hvis Felicia er opptatt? Andre jeg syns er i samme sjanger som Bianca Eleonor: Melinda Diane Angelica Louice Celina Aimée Isabella Danielle Diana Madeleine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå