Gå til innhold

Hadde en nydelig drøm i natt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg syntes jeg kjente hodet til babyen presse på veldig nedentil. Så da ville jeg bare prøve å presse litt og se om ungen kom ut. Og jeg pressa, og babyen kom! Den kom i en tjukk "sekk" som jeg brynte meg litt på å få åpna. Så fikk jeg det til, og tørka babyen. Alt dette gjorde jeg helt alene. Så la jeg den på brystet og den leita seg fram til knoppen. Den hadde pappan sin nese og masse hår! Vi vet ikke hva slags kjønn det blir, men jeg drømte at det var en gutt :)

Lurer på hva drømmen betyr.... Kanskje at jeg er helt mentalt klar på å føde :) Tør jo ikke helt tro at det er babyen som er klar og at jeg får før tiden. Men det hadde vært moro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håp at du bikker 37 uker før du får da :) det er nok best for babyen ;)

Men for en nyyyyydelig drøm. TENK så fort det nærmer seg nå; virker som du er klar ja :)

LYKKE TIL, håper vi får en fødselshistorie etter hvert, når den tid kommer :)

Skrevet

Ja, etter uke 37 er det heeeelt greit om den kommer :) Men samtidig så har jeg et vognteppe og to strikkeprosjekt som skulle vært ferdige først! Og ukene går jo så fort, så vips så er babyen her hos oss alle!! Merker det blir spennende framover altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...