Gå til innhold

Dere som er tredjegangs eller mer... Kom magen enda fortere denne gangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter nr 3. Trener 3-4 ganger i uka og spiser sunt. Likevel har magen begynt å bule! Jeg er 7+1. Det ser egentlig bare ut som om jeg har lagt på meg, men jeg er også redd for at folk skal begynne å lure på jobb. Bruker endel skjerf som henger over magen. Synes det skjuler litt! :) Glad det begynner å bli kaldt, lag på lag skjuler også godt!

Hjelp, 7+1!! Da er det jo fremdeles fem uker til det er offisielt...

Men jeg husker fra sist at man ser det mye bedre selv enn det andre gjør, så det er vel bare å ikke gå med de trangeste klærne.

Jeg venter barn nr 3,og har blitt veldig stor veldig fort med alle mine,nå var inget unntak ;)

Jeg er nå 10 uker ca og det viser godt!

Jeg har stor ytterjakke som skjuler magen når jeg er på vei til jobb,og har ikke energi til å gå så mange plasser etter jobb,så kan nok holde på hemmeligheten litt til...? Hehe.. plutselig vet alle det likevel ;)

Jeg venter også tredjemann og har fått stor mage, som forventet av erfaring fra både første og andre mann. Men jeg har ikke økt så mye i kiloene som de andre gangene heldigvis. Jeg innbiller meg at jeg ikke har en synlig mage, men idag måtte jeg innom en butikk og få meg gravidbukse, begynner å få dårlig med forkledninger altså.. Jeg er 9+5, gått opp tre kilo, men har en allerede struttende mage. Men jeg blir fort stor, og de andre gangene har jeg måtte fortelle på jobb allerede mellom 8 og 10 uke, denne gangen tenkte jeg prøve å ikke si noe før i desember. Evig optimist.

Annonse

Magen har kommet seint hos meg med begge mine, og denne gangen har jeg ikke kommet så langt enda, så vi får se når den dukker opp;) Gjør ikke noe om den venter litt med å komme for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...