Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg tok Swebuss ned, og GoByBus tilbake igjen (passet best med tidene.) (Gjort flere ganger) Men de siste turene valgte jeg heller fly Norwegian. Ble litt dyrere men..

Det er trangt..men utrolig billig måte å reise på.. Men vær innstilt på å ikke få dobbeltsete for deg selv. Og ta med det du trenger av mat, bussene stopper nemlig ikke på veien.

Jeg tok med lybok, og koste meg faktisk på turen.. Satt og halvsov ned og dagdrømte meg tilbake :)

Bare et lite råd på veien. Ene gangen jeg tok buss begge veier, hadde jeg ikke bestilt returbillett på forhånd. Det viste seg at sjåføren ikke ville selge meg billett i døra. Jeg måtte bestille via internett. Ikke tok han kort heller. Så der sto jeg i øs pøs regn og fortvilte mens bussen satte nesen mot Norge med mange tomme passasjerseter! Husker ikke hvilket av selskapene det var, men dette kan du sikkert sjekke på nett før du reiser.

Håper du får tak i medisinene her hjemme slik at du slipper å dra helt til Danmark!

Takk. Det må planlegging til uansett skjønner jeg ;-)

Håper virkelig jeg ikke må nedover bare for å handle medisiner...dyrt, stressete og så skal jeg jo forhåpentlig nedover igjen ganske så snart!Et hyggelig menneske her inne har forbarmet seg over meg så kanskje det løser seg hvis ikke Sverige er en mulighet!

Utrolig glad for dette forumet :-)))

Annonse

Noen apotek hr kanskje sende avtale..ville sjekket nettapoteker også. Og spør på BIM om noen skal ned, og om de evt kan hente for deg..

Ville gjort det jeg om jeg fortsatt reiste.. :) Men håper det er en goood stund til neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...