Gå til innhold

Varm i kinnene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr. 3 og har et godt svangerskap. Men de siste dagene har jeg vært utrolig varm i kinnene. Kroppen er jo litt varmere enn ellers men ansiktet er helt rødt og nærest hovent pga. varmen. Noen som har opplevd det samme? Er i uke 37/38.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte. Er i uke 38+1 i dag. Blir skikkelig varm i kinnene og på nesa. Ser ikke ut - er pionrød.. Men det kommer bare på ettermiddag/kveld.. Merkelige greier og skikkelig ubehagelig.. Klar for å bli ferdig nå ja.. Det ene tar det andre om dagen!

Skrevet

Jepp. Er i uke 33 med nr. 3 og hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg trodd jeg har kommet i overgangsalderen hver kveld. Skikkelig varm og rød og svetten siler. Kommer nok av at vi har hver vår lille private varmekolbe...

Lykke til. Det nærmer seg nå..

Skrevet

Jeg også koker i kinnene, men kan fryse på resten av kroppen samtidig.. Er 29 uker i dag..

Noen som har hørt om gode kjerringråd vi kan prøve ut? ;)

Skrevet

Jeg og.. Ikke så kjekt. Helt plutselig får jeg de jæv-e hetetoktene, blir kjempevarm, knallrød og svetten sildrer nesten. Grusomt. Det er vel en forsmak på overgangsalderen dette ja,..

Skrevet

Takk og takk, det er ikke bare meg! Føler at kinna brenner her jeg sitter. Men føttene er iskalde som de alltid er:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...