knekkebrød Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg venter nr. 3 og har et godt svangerskap. Men de siste dagene har jeg vært utrolig varm i kinnene. Kroppen er jo litt varmere enn ellers men ansiktet er helt rødt og nærest hovent pga. varmen. Noen som har opplevd det samme? Er i uke 37/38.
drømmen Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Har det på akkurat samme måte. Er i uke 38+1 i dag. Blir skikkelig varm i kinnene og på nesa. Ser ikke ut - er pionrød.. Men det kommer bare på ettermiddag/kveld.. Merkelige greier og skikkelig ubehagelig.. Klar for å bli ferdig nå ja.. Det ene tar det andre om dagen!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jepp. Er i uke 33 med nr. 3 og hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg trodd jeg har kommet i overgangsalderen hver kveld. Skikkelig varm og rød og svetten siler. Kommer nok av at vi har hver vår lille private varmekolbe... Lykke til. Det nærmer seg nå..
vivvi_90 Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg også koker i kinnene, men kan fryse på resten av kroppen samtidig.. Er 29 uker i dag.. Noen som har hørt om gode kjerringråd vi kan prøve ut?
..snøklokke.. Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg og.. Ikke så kjekt. Helt plutselig får jeg de jæv-e hetetoktene, blir kjempevarm, knallrød og svetten sildrer nesten. Grusomt. Det er vel en forsmak på overgangsalderen dette ja,..
LiMette og lillegutt Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Takk og takk, det er ikke bare meg! Føler at kinna brenner her jeg sitter. Men føttene er iskalde som de alltid er:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå