Gå til innhold

Hmmm... Joda, nå ser det ut til at kvalmen melder sin ankomst her...

Anbefalte innlegg

Usj... Hadde så lite lyst til det... Men nå er det nå en gang sånn at vi har hund som må ha tur, så nå har jeg akkurat vært ute på tur med ham en times tid i høstens første snøfall, og jammen skjøv det kvalmen vekk. Men nå når jeg har landet i sofaen igjen kommer den snikende tilbake... Håper det bare er tilfelle i kveld og at den er borte igjen i morgen;) Haha... I wish...;)

Fortsetter under...

Æsj, jeg også!

Superkvalm på morgenen, har ikke kastet opp enda, men i morges var det like før! Måtte løpe på do med seriebrekninger! Snørr og tårer rant! :) Ellers er jeg enten sulten, kvalm, trøtt eller litt av alt gjennom hele dagen. Ugg... Synes også det hjelper godt med mosjon! En joggetur gjør susen! Nå håper jeg bare det ikke kommer til å bli værre! Har sluppet billig unna i de to forrige svangerskapene mine, og krysser fingrene! Er 7+2 i dag, så det er fortsatt lenge igjen av 1. Tri så mye kan skje...

Lykke til superdamer! :)

Slenger meg på her jeg og :P

Har vært dårlig noen uker nå, er 6+4 idag.

Var til akupunktør i går, og det var første dagen jeg virkelig jobbet mens jeg var på jobb :)

Anbefaler å prøve det hvis ingenting annet hjelper.

God bedring til alle som er kvalme :D Vi kommer igjennom dette også :)

Ja huff! Kvalmen har meldt seg for fullt for meg også de siste dagen. Kaster heldigvis ikke opp, og synes også det hjelper med frisk luft. Har ikke prøvd meg på noen joggetur akkurat, men generelt synes jeg det hjelper å gjøre ting for å få noe annet å tenke på. Hjelper ikke ligge på sofaen, blir desverre ikke noe bedre av det. Våkner til og med om natten og er kvalm... Men det er jo på grunn av noe veldig, veldig hyggelig, og det går jo over om 5-6 uker :)

Åhh, den kvalmen altså!! Jeg er kvalm dagen lang. Noen dager er helt pyton. Heldigvis da, så har jeg ikke kastet opp. Håepr jeg slipper det. Er bare rundt 8 uker på vei, så det er vel fortsatt en viss sjangs for at jeg også skal måtte rope på elgen i løpet av dette svangerskapet ja...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...