Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er litt desperat her jeg sitter og ikke minst fortvilet!!! Skulle på apoteket i dag for levere resepten...og de har ikke orgalutran inne. Har ringt "alle" apoteker både lokalt og i Oslo. Ser ikke ut til at noen har det inne og det kommer ikke før uke 44...men jeg trenger det til uka!!Vet jo ikke sikkert når enda da....men burde ha det klart til 2. scanning på mandag. Har også ringt til Sverige. Hadde ikke inne på apoteket i Charlottenberg, men skulle få svar i morgen om de fikk tak i det på lageret. Har igjen å prøve Rikshospitalet og Ullevål. Det var visst en lege som også ringte rundt samtidig med meg i kveld til alle de andre apotekene så det lover ikke bra.

Ringte CFC for å søke råd og kunne da bytte til Cetrotide...ny ringerunde og samme svar...tomt. Er det mulig??

Åhhhh det var IKKE det jeg trengt nå altså! Må faktisk vurdere om det må bli en Danmarkstur da bare for å få hente ut medisinen....kommer ikke på annet, men det blir ikke billig.

Beklager all klaging men er så stressa :-(

Fortsetter under...

Dette har du lov å klage litt over for det er så ufattelig irriterende når sånne ting skal komme til hinder. Er liksom ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette å prøve.

Jeg fikk et tips når jeg jaktet på pergotime.... prøve apoteker på litt mindre steder, der er det ofte færre som etterspør. Og det funket så det suste for meg. Skader ikke å prøve hvertfall.

Må til utlandet for å skaffe det ser det ut til. Prøvde både stort å smått, men det er tomt også fra levrandør. Så det blir Sverigetur på meg! Hadde det iallefall på lager der og kunne bestille til meg :-) Snakk om stress!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...