Gå til innhold

Noen som har tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan få sterke og fyldige øyenvipper?? Mine er så få og fattige :((

Takk!!

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan bruke vippebalsam , det er veldig bra for vippene. Du kan få kjøpt det i Vita butikkene f.eks.

Vippebalsam skal styrke og gjøre vippene mer fyldig.

Du kan jo også ta vippe forlengelse i hudpleiesalonger. Det er jo veldig mange som gjør det.

Skrevet

Du kan og smøre med vaselin om kvelden.

Det myker opp, og hjelper gjerne til at man ikke "drar av seg stive hår".

Skrevet

ha på litt lett med naturfarget pudder på vippene, før du påfører mascaraen. Det gjør vippene fyldigere.

Eller så kan du jo bruke løsvipper, eller prøve vippeextensions, som andre har nevnt før meg her :)

Skrevet

Jeg bruker maxfactor lash extension mascara. Greit du må ta på i flere omganger men den sitter! Og får lange vipper med den

Alternativ 2: er extension mascara i ull-pudder før vanlig mascara men dette også må føres på i flere omganger :)

Annonse

Skrevet

Joda, har tatt extentions et par ganger og bruker vanligvis løsvipper når jeg skal på fest.. Men synes at mine egne blir verre etter extentions (ikke missforstå, jeg vet at når man er vant til å se seg selv med masse vipper og mister disse ser egne vipper stusselige ut) Jeg mister nok en del vipper når extensions detter av, pluss at de blir kortere.

Løsvipper er grei ( kan se mer unaturlig ut) men det er noe drit å skrubbe av limen etter bruk og har man brukt sminke utenpå limen kan det sitte igjen noen dager.. selv om den nye limen til H&M er ikke så verst å få av, den er mer gele aktig.

Men uansett, synes at det er en midlertidig løsning.. har lyst på egne gode, tjukke vipper :) Lurer på om det finnes noe tryllemiddel på parfymeriet kanskje.. Får smøre på et eller annet ;)

Skrevet

En god mascara med "bue- effekt" skal virkelig ikke kimses av. Virker skikkelig bra på meg ( som ogsp har korte, rette og få)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...