Gå til innhold

hvor langt er dere på vei og hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25+1 i dag :) og foreløbig 2 kg i minus :D

har ikke kasta opp i svangerskapet.. men er litt stor i meg selv så det er bare positivt at jeg ikke går opp så mye :)

og til alle sammen!! : hvor mye man legger på seg er veldig individuellt!! ikke bekymre dere hvis dere ikke legger på dere i allefall, for babyen tar alt det den trenger uansett ;)

Annonse

Annonse

27+4 og ligger på 0kg nå. Gikk ned 7 kg de 4 første mnd. La om kostholdet og ble sunnere rett og slett. Bare fint det, har litt ekstra å gå på :-) Gikk opp 30kg med nr1. 20kg med nr2. Så satser på bare 10kg denne gangen :-)

Ser det er de som ha lagt på seg lite som svarer.

Uke 25+3 og opp 6. Normalt.

Kommer jo litt an på hvor mye man veide før graviditet også da. Jeg var normalvektig, litt lettere enn sist, og har lagt på meg litt raskere nå enn sist også. Men har ikke vært forsiktig med hva jeg har spist heller.

Er 13+1 og har gått opp 1 kg. Jeg veide 66 kg før jeg ble gravid og er 173 høy. Så vil si jeg er helt normal. Gikk opp 18 kg sist, og da så det ut som om jeg skulle sprekke, hehe. Samme tid sist, hadde jeg gått opp 2,5 kg, så det ser vel lovende ut, men man vet jo aldri...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...