Solstråle86 Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Kan noen hjelpe meg og se på bildet av dagens eggløsningstest? Er den positiv eller ikke? Syns det er vanskelig å tolke streker! hehe, bildet er tatt innenfor tiden testen skulle leses av. http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/585398 Setter pris på svar
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg vil si at den ikke er positiv... Kanskje bildet lyger, men teststreken er nok svakere enn kontrollstreken. Men kanskje det nærmer seg?
Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Synes også den så negativ ut. Men jeg er ingen ekspert aldri tatt en slik selv, men tenkte å begynne neste pp. Når tr måtte føle for å komme..
Solstråle86 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, jeg var redd den var negativ ja.. men når man har glodd på den så lenge blir man nesten litt "blind"... hehe Blir test streken sterkere og sterkere frem mot eggløsning eller? Og kan man ha eggløsning uten at det slår ut?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Når min test ble positiv (teststrek sterkere enn kontrollstrek), var jeg ikke i tvil en gang! Hadde to dager med positiv test, og dagen etter var den negativ igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå