Dette er lykken på jord! Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hva tenker dere? Jeg liker størrelsen på Edge Duo, men den råfine designen og den lette vekten på City Crossen veier opp!
Magneta <3 mamma <3 Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg gikk for city cross <3 Skal du kjøpe brukt eller nytt?
Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg sto også mellom disse to, og valgte edge duo. Grunnen til at vi valgte den, var fordi vi syntes den så finest ut, og hadde mest funksjoner (mer lufting i bag, beskyttelse rundt hodet, annen type brems, innebygd myggnetting mm), og lufthjul. Totalpris ble omtrent samme også. Og med classic understell var det bare ca 2 kg i forskjell i tyngde som gikk mest på tyngen på understellet, og størrelsen er omtrent den samme... dvs denne er høyere med bagen, har litt kraftigere bag (den er like bred rundt hele og ikke smal ved fotenden som city cross) som gjør at den ser en del større ut men hvis man sammenlikner cm-mål er det ikke så veldig stor forskjell egentlig. Testet om det var plass i bilen og det gikk akkurat. Er spent på å prøve den!
Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 obs- om du skal ha ny, så er det ganske lang bestillingstid på vognene fra emmaljunga om ikke du kjøper en av de de har utstilt i butikken! Kan være greit å vite at du risikerer å vente et par måneder...
Gjest ________ Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 hva ligger egentlig prisen på city crossen på?
Gjest ________ Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 ...og hvor lang er denne bestillingstiden?
Magneta <3 mamma <3 Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Bestillingstid her er 8 uker og city cross understell med sitte del koster ca 5200 .. så må du kjøpe regntrekk, fotpose ol separat. Bagen må du også få utennom, koster ca 2000 ny. Anbefaler å kjøpe den brukt siden den ikke blir brukt så lenge og lett å få tak i på finn
Dette er lykken på jord! Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2010 Ojda, da bør jeg få ut fingeren og få bestilt skjønner jeg. T akk for råd, jeg vet ikke om jeg ble så mye klokere, hihi, har nemlig forelsket meg helt i hvitt understell med knallblå vogn med en kompassrose på kalesja på Citycross. Synes den er helt fantastisk fin! MEN så hadde vi egentlig bestemt oss for Edge Duo. De har fordeler og ulemper begge to. Hadde planer om å kjøpe ny vogn.
TMFL Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Hei. De fleste vognene på markedet i dag virker for meg som er bra. Og alle tilfredstiller individuelle behov. Selv har jeg hatt city cross til førstefødte, og nr 2 skal overta denne nå. Vi er strålende fornøyd. Den er lett, veldig pen, nett, og det at det ikke er luft i dekkene ser jeg på som en stor fordel. Mange dekk punkterer, og man må etterfylle med luft. City cross har vært stor nok for oss, god nok plass i massevis! Dessuten har den vunnet en test for ca 1-2 års tid siden, tror det var på sikkerhet.....er ikke helt sikker... Jeg vet ingenting om edge duo. Lykke til med valget. Tror ikke du kommer til å angre uansett hvem du velger....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 City Crossen er helt super, tror ikke du kommer til å angre på det valget altså! Her er den ihvertfall i bruk til barn nr 2 nå, for jeg så absolutt ingen grunn til å bytte den ut;)
Gjest ________ Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 okei, da må jeg vel bestille snart... var jo sykt lang bestillings tid! lillegullet kommer vel før vogna kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå