Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 aaa! har hatt masserier både i går og i hele dag, og sammentrekninger bare jeg beveger meg, mye nedpress og stikking i underlivet, urolig i hele kroppen. håper det er begynnelsen på noe kjenner jeg er såå klar venter bare
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 oii, spennende, hehehe. Snakket med føden???
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 snakket med JM, og det var nok modning på gang, men om det skjer nå, vet vi ikke.men det gjør seg iallefall klart. så får se om det går over i rier,
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 ja det kan høres sån ut, googla litt selv, hehe. Så skal avvente med å ringe føden selv til det eventuelt tar seg opp. Tror kansje bare det er kroppen min som øver seg litt i allefall foreløbig. masse lykke til til deg
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2010 den gjør nok bare det foreløpig ja, er modning på gang er i uke 38 nå, slimproppen gikk for en stund siden og magen har virkelig sunket og han har festet seg i uke 36 ca, så alt er liksom klart hehe
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 ja da er du jo pakket og klar hehe varhos jordmor i går, da sa hun at hun kunne ikke kjenne hode til baby for det ligger godt plassert helt ned i bekken allerede, og pg av det pluss at jeg har så mye kynnere så trodde hun at ungen kom ei stunn før termin, så er spent. allt etter uke 37, helst ikke før.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2010 JM sa det samme til meg, er bare nesten 2 år siden eg hadde wg rask fin fødsel, så de tror den kommer før og raskt denne gangen har pakket og er klar ja, er så spent, hadde murringer og kynnere helt frem til leggetid i går, men fikk sove, sitter nå å tar tiden på takene. håper det tar seg opp er 5-6 min i mellom, og varer bare i 20-30 sek.har bare holdt på i en halvtime. så krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå