Gå til innhold

Rosa crinone rester

MinSkatt2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet på crinone fra el og i går fikk jeg positiv gravitest. Derfor startet jeg på albyl-e i morges. I sted når jeg var på do var det rosa crinone rester på papiret. Så nå føler jeg meg litt engstelig. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer med positiv test:-).

Jeg har brukt Crinone og hadde også lyserosa rester. Tror det er ganske vanlig når en bruker Crinone. Skjønner at du blir engstelig, men prøv å tenk positivt.. Vet det er vanskelig.. Jeg klarte ikke slappe av i begynnelsen av svangerskapet og en blir nervøs av det meste..Vi klarte det på 4. gangen og har en datter som vokser til. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk. Godt å høre at det er normalt med lyserosa rester. Krysser fingrene for at det går rette veien denne gangen =)

Skrevet

Det er ikke noe uvanlig; rosa, grå, brune rester - helt normalt. Jeg ble helt nervevrak rundt uke 10, da ble Crinone-klumpene plutselig veldig brune en dag, og jeg var sikker på at nå begynner jeg snart å fossblø igjen, men det skjedde ikke. Crinonen ble også veldig klumpete etterhvert, skikkelig ekkelt, men det må vi dessverre bare tåle hvis vi vil ha baby...

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, masse rosa og brune crinone-rester her også! Og til og med små blødninger. Fødte en frisk og velskapt gutt likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...