Gå til innhold

Redd jeg har mista....

Anbefalte innlegg

Når jeg gikk på do etter jobb i dag var det små flekker med mørkt blod i trusa. Kom også endel brunt blod på papiret da jeg tørka meg... GIkk og la meg og når jeg sto opp 1 og en halv time etterpå hadde det heldigvis ikke kommet noe mer... Men når jeg tørker meg ligger det litt blod i kjeden....

Flere som har opplevd dette og ikke mistet??

Er bare 4+5, så er jo ikke så langt enda, men har to svangerskap bak meg og ikke opplevd dette før...

Hva gjør jeg nå? Skal jeg ligge og slappe av eller leve som vanlig?

(Stressa veldig i går og har gjort det i hele i dag).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142464663-redd-jeg-har-mista/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at du har hatt en festeblødning, det hadde jeg sist jeg var gravid og det varte i 4 dager.. så det trenger ikke være farlig, jeg hadde en blødning i uke 7 denne gangen og alt var helt fint.. så alt er nok som det skal, i hvertfall hvis det ikke fortsetter mange dager og ikke blir noe kraftigere:) lykke til:)

Tusen takk for svar ole`sjente! :)

Da får jeg bare prøve å tenke positivt og håpe det gir seg....

Burde jeg kontakte lege om det ikke gir seg, eller bare la det skure og gå?? Legen kan jo ikke gjøre noe med det... men han kan jo evt bekrefte at det ikke er noe der...

ikke sikkert de kan bekrefte noe som helst iom at det ikke er noen hjertelyd. Men du kan jo vente noen dager. Som regel gjør det jo gasnke vondt å miste. Det er og vanlig med blødninger. Skjønner at du friker, hadde gjort det samme selv. Hver gang jeg er på do er det det første jeg ser etter hver eneste gang. Puster lettet ut hver gang det ikke er noe der. Går bare å venter på en blødning..

Lykke til videre!

Da var det over....

Ble bare mer og mer i går kveld/natt, med påfølgende smerter i nat...og svarte små klumper.. så da var det over.....

Prøver igjen med engag, så håper jeg kommer etter om ikke alt for lenge :)

Lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...