økln Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Har IKKE tenkt noe på å bli gravid etter SA forrige måned.. Men de siste dagene har kvisene komt.. Og mensen kom ikke.. Og jammen er jeg ikke gravid!! Meeen, tør ikke bli glad, mistet i uke 5 sist. så må nok komme opp i uke 6/7 før jeg tør å håpe på noe. Men gud så moro da
DenTredje Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Gratulerer! Bare husk at kroppen ofte produserer graviditetshormoner en stund etter en SA også, Jeg testet positivt i 5 uker etter SA i uke 6.
økln Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg testet flere ganger etterpå, alle var negative. I dag tok jeg CB med ukeindikator der det sto 1-2 uker tør som sagt ikke å glede meg ennå.. Venter noen uker med det
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Hurra og gratulerer! Det sies vel at når man har litt HCG i blodet blir man lettere gravid også
frøken! Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer=) Jeg oxo mista i september, og er gravid igjen nå Så skjønner godt hva du mener med at du ikke tør glede deg helt enda! Mista mellom uke 5 og 6 sist gang og er 5+4 idag, så er virkelig nervøs om dagene altså. Men satser på at alt går bra for oss begge denne gangen, og at spiren sitter der i 8-9 mnd til ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå