Pøbelmamma Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Heisann! Jeg har endelig kommet meg over den magiske streken og er nå hele 12+1 -whooo ho! Gleder meg over hver dag og hørte til og med hjertelyden til nurket i går da jeg var hos legen, får tårer i øyna med engang jeg tenker det! Men det jeg lurer på, er: er det noen av dere andre som har klart å finne en skikkelig mammajakke til å bruke utover vinteren? Har lissom ikke klart å finne noe lovendes her i Norge, så neste skritt blir vel nettshopping i UK eller no sånt....
Pink Penguin Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Kjøpte mammakåpe fra H&M. Den var billig og så grei nok ut på meg, og den er faktisk varm. Dette er bare noe "bruk og kast" (skal enten selge etter gi den bort etter fødsel) for meg.
vivvi_90 Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg kjøpte meg god og varm kåpe på BikBok i går, som jeg nok kan bruke helt frem til fødsel:) Det er ikke en "mammakåpe", men den nederste knappen kan jeg lure over magen, og fasongen på kåpa gjorde at den ikke spriker over magen, så jeg holder meg varm og god gjennom vinteren.. Kommer nok også til å bruke den etter fødselen:) kostet foresten 399, og de hadde den i svart, beige, hvit og rød så jeg syns det var et godt kjøp:)
Pøbelmamma Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Tusen takk for svarene, jeg må nok ut en tur til eller to skjønner jeg! Litt vanskelig å gjette seg til hvor stor man kommer til å bli utover vinteren da
lilleeli Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Kjøpte ei kjempefin, go og varm vinterjakke førr gravide på Bellykiss i Trondheim. Dem har vesst ei internett side åsså: www.bellykiss.no
Anine78 Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg kjøpte en sort boblekåpe på HM til 500 kr Helt enkel og grei, ikke verdens fineste men absolutt verdt pengene.
Hera_75 Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Hvis du bor i Oslo eller skal ta turen, er det mange fine jakker på Svangerskapet i Kirkeveien..
marsve Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 jeg har også kjøpt meg kåpe på hennes og mauritz. billig og helt grei!
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Hei.. Polern o pyret har en mamma jakke, helt fantastisk, vind og vann tett og varm!!! Koster skjorta (1800) men absolutt verdt det.. Ville vel ikke satset på en BikBok kåpe fram til fødsel, iallefall ikke hvis man i utgangspunktet er en str L og har termin i mars.. ;oP Den fra PoP ser ikke ut som en mammajakke en gang.. litt lang over rumpa, finnes i svart og brun.. Helt suuuuper! http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4892&productidentifier=60055790&colorid=2580963§ionid=clothes&subsectionid=Motherclothing
Pøbelmamma Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for tipset! Må nok innom Polern o pyret, tror jeg Har lett litt på engelske sider, men det er lissom litt kijpt å ikke få prøvd det først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå