Gå til innhold

Tjoho! Da er vogna på plass:) Er i uke 21 og tenkte egentlig å vente litt til, men i dag var det tilbud på simo vognen jeg ville ha så.. :)

Anbefalte innlegg

Var på kjøpesenter idag og der kom jeg plutselig over en kjeeempefin grå simo kombivogn med svart understell til bare 4999,- Følgte til og med litt ekstra tilbehør som et vognteppe, håndvarmer til å sette på håntaket osv.:) Ordnær pris var 7500,- og modellene for 2011 og 2010 er helt like så tenkte det var likeså greit å slå til ettersom dem ikke forandrer seg noe på nyåret uansett da!

Føles så godt å få babytingene mer og mer på plass altså, alt blir så mye mer virkelig da <3

Fortsetter under...

God morgen :)

Den kjøpte jeg på engler og cowboyer på CC Gjøvik i dag! Det er sånne price surprice dager og da har dem i hvertfall en kampanje på disse simo vognene, og dem er så fine!! Følger med ekstra bagtrekk og vognteppe som er veldig stilig også! Så føler dette var nok et godt kjøp! :)

Lykke til med innkjøp av vogn og alle babytingene <3 Det er jo så moro å få ting på plass!

Annonse

Og om dere ringer å hører på engler og cowboyer så er dem nok snille å holder av eller eventuelt forteller dere om andre steder det eventuelt er det samme tilbudet om dem vet om noen andre samarbeidspartnere som og har tilbud nå i helga! :)

God helg, alle sammen :)

Hei!

Tøft!! Var også på kjøpesenter i går og kjøpte samme vognen, bare jeg valgte brun. Samme pris og samme tilbehør. Høres ut som lik butikk??

Jeg syntes også den grå var super fin, men mannen min var uenig og da ble det brun.. Men når jeg ser nermere på den syntes jeg den heller nedover, bagdelen altså. Kanskje pga mye fjøring? Føler litt på at ungen kan skli litt nedover, er din sånn også? Jeg er ikke lenger enn uke 18, så jeg var etterpåklok og tenkte at det kanskje kommer flere tilbud senere, ikke vet jeg. Men vogna er ihvertfall kjempe delikat/enkel syntes jeg..

Gratulerer!!

Fra neste uke kommer den på salg hos BarnasHus. 4990,- med det utstyret som ble nevnt av TS:) Ringte til den lokale Reflex butikken og det var hun som kunne fortelle det:)

Gjøvik blir for langt for meg også =P Sizzy mener du på tilbud fra 1 november? tilbudsavisen som gjelder hos barnashus gjelder jo fram til 30 oktober. Så et annet sted at noen skrev at de fleste barnevogner kommer på tilbud fra neste måned pga 2011 modellene kommer i butikkene da vet dere om dette stemmer? Betyr det at det ikke er salg på barnevogner etter nyttår?

Annonse

Hun på Reflex butikken sa neste uke...At det var de som var knyttet opp mot BarnasHus-kjeden som skulle ha de vognene på salg. Men eg ser den kampanjen varer ut mnd, så jeg skjønner det ikke helt. Men har du en barneutstyr butikk i nærheten kan du høre om de følger samme kampanje kanskje :)

Hei <3LilleDeg-Endelig<3

Lurer på når du har termin jeg. Er du fra gjøvik?

Er selv fra gjøvik og har termin 1. feb. Kanskje vi kunne møttes på bim treff eller lignende? Er 88 modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...