Lykkemin Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 kan man ta ibux tabletter når man ammer? ser det jo 1 % som går over i morsmelka? er evn gelen bedre å bruke? eller den zon gelen? har betennelse i skuldrene så tviler på at paracept fungerer
Frøken B ღღ Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Når jeg var gravid fikk jeg beskjed om at det var kun paracetamol jeg kunne bruke. Men, jeg leser nå på Legeforeningen.no: Graviditet/amming: Naproxen kan brukes under graviditet, unntatt de to siste månedene av svangerskapet. Naproxen kan brukes ved amming. Hadde jeg visst det mens jeg var gravid så hadde jeg hatt et MYE bedre svangerskap...
Frøken B ღღ Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Tenkte feil. Men Ibux står akkurat samme teksten om på legeforeningen.no
Lykkemin Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 ja jeg leste også det, men så sa en lege jeg kjenner at han ikke ville anbefale meg å ta ibux og at det var på eget ansvar så blir så utrolig usikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå