The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Føler at vi i fjerde trimester fortjener vår egen tråd. Jeg er 6 dager over Ul termin og 1 dag over menstermin. Har ikke kynnere, veer og har aldri sett snurten av slimproppen. Skal snart sjekke om jeg har elefantgener i slekta, da de visstnok har lange svangerskap.
Sannellerslik? Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 hihi, 4.trimester ja;) jeg er "bare" 1 dag på overtid, men er gaaanske så lei..... har kynnere hele tiden, slimproppen har gått og våkner på natta pga menssmerter/kynnere... men skjer d noe mer?? NEI!! :S Så jeg vet ikke hva som er verst... å ha disse luretegnene hele tiden, eller å ikke kjenne noe i d hele tatt:P blir litt sann ulv ulv hver dag her ja!
M27 Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 3 dager over....ingen tegn til slimpropp eller andre ting....Bare vondt overalt, full av vann og føler meg jævlig. Når det gjelder myten om at svangerskap går i arv er det bare piss....mamma fødte 4 og 1 uke før termin. Gidder ikke svare på mld fra venner lenger....bare fødemas
lykkeligmams<3 Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 -6dager over termin her gitt;) masse kynnere og gått opp 30kg!!! guri fra 55kg til vanlig, vips nesten 90kg og greier. litt rart å se bilder fra før jg ble gravid bli og energisk mot idag med konstant vondter og litt stakkars meg, heldigvis har jg en forlovede som gjør alt for meg<3 skal på overtids vurdering imorra pga min sigende depressjon som sniker seg inn på meg, håper på å bli mamma til da;) mitt første barn og greier. ble litt langt og sytete, menmen
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2010 Deilig å høre at de andre syter. Tenk så slitsomt med sånne overpositive: " åh det er deeeilig å være gravid dere! Nyt det! Bla bla bla *nakkeskudd*
Christine209 Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 7 dager over ultralydtermin, gått opp nesten 20kg no og gleder meg til å bli ferdig å få litt av igjen. Er ganske sikker på at slimproppen gikk for litt over en uke siden. Har mye kynnere men ingenting skjer. Hun har det nok veldig godt inn i magen:p Skal på overtidskontroll på føden mandag:)
Riha Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Her er det 4 dager på overtid og jeg er ikke lei tro det eller ei. Alt er selvsagt tungt, men mentalt sett kan jeg godt gå til over helga:-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 12 dager over termin nå (noen høyere?! ;oP), og mildt sagt dritttttlei!! Har endel murring og vonde tak men det har jeg hatt i tre uker. Ingen relle rier i sikte. Er moden med 3-4cm åpning, men det hjelper meg lite når ungen ikke vil uuut!! Aaaargh!! Hehe dagens utblåsning fra meg som er overbevist om at jeg har elefantgener og kommer til å gå sånn for alltid!! ;o)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2010 Du kan ta plassen min i køen! Du har min fulle sympati! Stakkars stakkars deg :-) * trøsteklpp på kinnet*
magica og lille tryll ♡ Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Tusen hjertelig takk! ) Kjenner det hjelper med litt trøst.. hehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå