Gå til innhold

Dere som har gått til utredning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har snart prøvd i ett år med å bli gravid, men ingen ting skjer. Jeg har en sønn på 3,5 år og før han hadde jeg to spontan aborter...ble gravid på nesten første forsøk hver gang.

For 1 år siden hadde jeg en kikhullsoperasjon, hvor jeg hadde infeksjon i livmor og eggestokker etter kobberspiral. Etter dette opplever jeg sterkere smerter ved eggeløsning og blir ofte kvalm...

Jeg vil så gjerne gi lillegutt en lillesøster eller lillebror...men er nå redd det er noe galt med meg!

Hvor har dere vært hen, og hvordan gikk dere fram når dere skulle til utredning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk utredning gjennom gynekologen min. Tok diverse blodprøver, pergokur og blodprøver for å sjekke om jeg hadde eggløsning, hun skrev henvisning til mannen slik at han kunne dra og sjekke svømmerene sine på Rikshospitalet, hun henviste meg til lap som jeg tok på Ullevål. Deretter henviste hun oss videre til Rikshospitalet for assistert befruktning.

Skrevet

Kor lang tid tar denne utredningen da ??

Skrevet

Jeg var første gang hos gyn i mai/juni det året, hadde lap i august og hadde første samtale på Riksen i slutten av november. Og siden det passet med syklusen, startet vi opp med AIH i begynnelsen av desember. Men det varierer sikkert hvor lang tid utredningen tar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...