Gå til innhold

forsøker meg her også..til dere som er gravide...( kommer fra bligravid)

Anbefalte innlegg

ikm om ca ei uke..og noe skjer med meg..?? eller er jeg bare desperat etter å finne symptomer...(har vært gravid noen ganger tidligere..

..noen vil vel kanskje synes jeg er helt skrullete(forsøker å ikke stresse og jakte på symptom) men de siste døgnene har jeg begynt å løpe på wc på nattid ca kl4..(var slik med minste jenta mi også når jeg gikk gravid)

inatt når jeg satt der å tisset kjente jeg også rar smak i munnen..ja som metallsmak, tennene mine er også spente i skrivende stund...samt brystene mine brennende/stikkende følelse (d har de forsåvidt vært i halvuke nå,samt murringer i magen..)

jeg hadde mye sex, hver dag( nesten) i forrige uke( søn---> Lørdag), el slim mandag/tirsdag..og mandag/tirsdag denne uken var jeg i pms humør.. lett irritabel som min mann sa..skikkelig menssmerter, ryggsmerter...kunne d være at festesmerter?

jeg skal forsøke å la være å teste meg før.IKM.men jeg blir mer og mer sikker på at denne mnd sitter spiren..ellers tror jeg at det blir psykiatrisk avd. neste..diagnose: innbilt gravid..:P

ja jeg forsøker å si til meg selv at d kun er innbildning og at det er tidlig med symotom enda..

..men vannlatninga på natta er i allefall ikke tull..drakk ikke mye før jeg la meg igår og de andre kveldene...og allerede har jeg vært på wc x 3 idag..tatt en urinstix og den var negativ...så vet ikke jeg damer..

dere som er gravide når fikk dere symptomer og når testet dere ..?

lykke til med svangerskapet, passasjerene og magene...kanskje jeg ser dere her etterhvert..

hilsen skrulla

Fortsetter under...

Jeg ble inseminert i Danmark og var jo klar over at vi hadde truffet godt med EL. Da var det tortur å måtte vente i 2 uker for å teste. Kjente hele tiden symptomer som oppblåsthet, murringer,stikkinger i livmora o.s.v, så hadde et lite håp om at det hadde gått bra. Testet første gang 6 dager etter ins., det ble negativt, men var jo veldig klar over at det var altfor tidlig. Så testet jeg 10 ikm, da var den svakt positiv. Kjøpte nye tester 11 ikm, fikk 2 svakt positive da også. Bestemte meg for å spare den digitale testen til dagen jeg skulle ha mens, men måtte bruke den 12 ikm, og da var den positiv :-) Lykke til!

Jeg hadde hvertfall kjempe mange symptomer så tidlig ;) Det begynte med tidlige smerter som tydeligvis viste seg å være festesmerter. Så fortsatte det med kvalme, hyppig vannlating, svetting om nettene, og mer som jeg ikke kommer på i farten, alt mer enn 1 uke før ikm. Jeg er ganske sikker på at dette ikke var innbilning ettersom jeg ikke ante at det kunne være en graviditet før jeg til slutt googlet symptomene =P

Jeg testet noen dager før ikm som ble negativ, på ikm dagen som ble negativ, først 4 dager over ikm kom endelig en svak positiv test ;)

Det er så individuelt fra person til person når man får symptomer og hvilke man får. Alle snakker feks så mye om disse ømme puppene som det sikkreste tidlige tegnet, de hadde ikke jeg før jeg var godt over 6uker på vei. Så man må vel bare smøre seg med tolmodighet og vite at uansett hvordan det forløper så er det riktig for deg :)

Masse lykke til hvertfall! Får håpe dette er faktiske symptomer og at de to strekene lyser opp mot deg snart :)

hehe måtte smile litt over innlegget ditt, var sikker på en ting denne uka, enten var jeg gravid eller så var det psykriatisk neste, hehe ;) gikk og kjente etter på murringer, ømme bryster (var litt bekymret for at jeg gjorde de ømme siden jeg tok på de hele tia) urolige bein og flere andre tegn!!! heldigvis viste testen positivt igår!!!! 12dpo :)

håper du også får det!!!! så d kan godt være at du kjenner det så tidlig ja ;)

Annonse

he he..takk for alle bidrag til å gjøre meg litt klokere..selv om jeg fortsatt føler meg som en symtom-fantom..som er farlig nær grensa på å bli innlagt :P

kokossyklus...jeg håper du er synsk og at du har rett...iveren til å komme inn hit er veldig veldig stor...så jeg klorer meg foreløpig fast i håpet..også håper jeg tålmodigheten er med meg, så jeg ikke blir alt for skuffa om/atte/men før tiden...

ses, heldiggriser..::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...