Gå til innhold

ikm om ca ei uke..og noe skjer med meg..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann jenter:)

ja som overskriften sier så er d idag ca ei uke til IKM..noen vil vel kanskje synes jeg er helt skrullete(forsøker å ikke stresse og jakte på symptom) men de siste døgnene har jeg begynt å løpe på wc på nattid ca kl4..(var slik med minste jenta mi også når jeg gikk gravid)

inatt når jeg satt der å tisset kjente jeg også rar smak i munnen..ja som metallsmak, tennene mine er også spente i skrivende stund...samt brystene mine brennende/stikkende følelse (d har de forsåvidt vært i halvuke nå,samt murringer i magen..)

jeg hadde mye sex, hver dag( nesten) i forrige uke( søn---> Lørdag), el slim mandag/tirsdag..og mandag/tirsdag denne uken var jeg i pms humør.. lett irritabel som min mann sa..skikkelig menssmerter, ryggsmerter...kunne d være at festesmerter?

jeg skal forsøke å la være å teste meg før.IKM.men jeg blir mer og mer sikker på at denne mnd sitter spiren..ellers tror jeg at det blir psykiatrisk avd. neste..diagnose: innbilt gravid..:P

ja jeg forsøker å si til meg selv at d kun er innbildning..men vannlatninga på natta er i allefall ikke tull..drakk ikke mye før jeg la meg igår og de andre kveldene...og allerede har jeg vært på wc x 3 idag...så vet ikke jeg damer..

dere med IKM i uke 43, har dere noen symptomer ..?

twi twi til alle i testende stunder..

hilsen skrulla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og en urinstix har jeg tatt..ikke uvi.:/

Skrevet

Spennende! Kanskje det er en liten spire der som gir deg symptomer allerede:)

Skrevet

Jeg har også symptomer nå...men tørr ikke tenke på at jeg er gravid.. for jeg har fått symptomer før uten å være det :S men en ting er annerledes enn de gangee jeg har hatt fantom-symptomer.. det er at brystene mine har blitt større.......og det aner jeg ikke hvorfor..

Skrevet

ja, spennende er d ...får vel bare ta tida til hjelp og forsøke å ikke tenke så mye på d (selv om d er lettere sagt enn gjort..) ...men d er også som legen min har sagt de andre svangerskapene mine at d er veldig lett å kjenne igjen når man er gravid..man kjenner liksom igjen seg..og jeg gjør jo på sett å vis d..siden jeg har begynt å tisse på natten...d bruker jeg aldri å gjøre til vanlig...men ordet blir TID og TÅLMODIGHET!!

når er d IKM storesmurf&lillesmurf?

Skrevet

hehe ja :P får håpe du har en liten en der inne da :D jeg har IKM den 27 ca

Skrevet

lykke til !-satser på at d går vegen for oss !:)

Skrevet

lykke til til deg og :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...