mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 heisann jenter:) ja som overskriften sier så er d idag ca ei uke til IKM..noen vil vel kanskje synes jeg er helt skrullete(forsøker å ikke stresse og jakte på symptom) men de siste døgnene har jeg begynt å løpe på wc på nattid ca kl4..(var slik med minste jenta mi også når jeg gikk gravid) inatt når jeg satt der å tisset kjente jeg også rar smak i munnen..ja som metallsmak, tennene mine er også spente i skrivende stund...samt brystene mine brennende/stikkende følelse (d har de forsåvidt vært i halvuke nå,samt murringer i magen..) jeg hadde mye sex, hver dag( nesten) i forrige uke( søn---> Lørdag), el slim mandag/tirsdag..og mandag/tirsdag denne uken var jeg i pms humør.. lett irritabel som min mann sa..skikkelig menssmerter, ryggsmerter...kunne d være at festesmerter? jeg skal forsøke å la være å teste meg før.IKM.men jeg blir mer og mer sikker på at denne mnd sitter spiren..ellers tror jeg at det blir psykiatrisk avd. neste..diagnose: innbilt gravid.. ja jeg forsøker å si til meg selv at d kun er innbildning..men vannlatninga på natta er i allefall ikke tull..drakk ikke mye før jeg la meg igår og de andre kveldene...og allerede har jeg vært på wc x 3 idag...så vet ikke jeg damer.. dere med IKM i uke 43, har dere noen symptomer ..? twi twi til alle i testende stunder.. hilsen skrulla
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2010 og en urinstix har jeg tatt..ikke uvi.:/
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Spennende! Kanskje det er en liten spire der som gir deg symptomer allerede:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har også symptomer nå...men tørr ikke tenke på at jeg er gravid.. for jeg har fått symptomer før uten å være det :S men en ting er annerledes enn de gangee jeg har hatt fantom-symptomer.. det er at brystene mine har blitt større.......og det aner jeg ikke hvorfor..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2010 ja, spennende er d ...får vel bare ta tida til hjelp og forsøke å ikke tenke så mye på d (selv om d er lettere sagt enn gjort..) ...men d er også som legen min har sagt de andre svangerskapene mine at d er veldig lett å kjenne igjen når man er gravid..man kjenner liksom igjen seg..og jeg gjør jo på sett å vis d..siden jeg har begynt å tisse på natten...d bruker jeg aldri å gjøre til vanlig...men ordet blir TID og TÅLMODIGHET!! når er d IKM storesmurf&lillesmurf?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 hehe ja får håpe du har en liten en der inne da jeg har IKM den 27 ca
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2010 lykke til !-satser på at d går vegen for oss !
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 lykke til til deg og :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå