Mamma'n og englebaby'n Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hvordan ser den ut denna slimproppen egentlig? JM spør bestandig etter blodtilblandet slim, men i går kveld kom det plutselig en del gul-blankt-hvitt slim som jeg måtte bruke ganske lang tid på å få tørka bort i forhold til vanlig utflod (som jeg i utgangspunktet har veldig lite av). Tenkte på slimproppen med en gang, men det var jo ikke noe rosa å se Samtidig lurer jeg veldig på hva ellers det skulle vært...
med nr 3:) Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 kan høres som slimproppen er gått ja:) i mitt forige svangerskap så var min slimpropp veldig lik den du forklarer. Hadde ingen blod eller noe:)
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 Det så lissom ikke ut som noen propp da, slik som noen beskriver. Det var bare en del slim.. Spennende altså! Lurer på hvor lang tid det går nå.. Det GLEDES!
kinaputten Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 min propp gikk på tirsdag, var brunaktig tykt slim som jeg ikke har sett før, etter det har det kommet litt mer hver dag. I natt har jeg våknet to ganger og vært fuktig der nede selv om jeg ikke ville tisse. Så nå lurer jeg på om det kanskje er litt fostervann som kommer ut. Spennende er det hvertfall Er 36+5 idag. Lykke til videre
Sannellerslik? Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 slimproppen min gikk i går.. i forrige sv.skap gikk den aldri, ikke som jeg fikk med meg vertfall:P men jeg skjønte med en gang i går att d var den som gikk:) gulaktig slimklomp som kom.. har komt slim nesten hver gang jeg har vert på do etter det.. pluss litt brunaktig slim.. så nå håååper jeg d skjer noe snart! er 1 dag på overtid...
Christine209 Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Det jeg er ganske sikker på var slimproppen hos meg, kan ikke skjønne hva annet det kan ha vært iallefall, og kom over 2 dager. Den var blank litt slimaktig, som en bit av en glassmanet eller noe:p
cadence Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Har hatt en del utflod/slim den siste uka, og nå kom det gulaktig, litt klumpete slim- det har jeg aldri hatt. Samt slik sting som jeg gjerne har kjent ved eggløsning tidligere (har aldri hatt menssmerter så)... Stadig flere tegn på at noe er på gang her ja:)
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2010 Er veldig forberedt på at jeg plutselig må gå på overtid også, men det er veldig moro å få noen tegn på at det skjer noe nytt i alle fall! Det kan jo virke litt slimproppete ut for både den ene og den andre av oss syns jeg. HURRA jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå