grolle Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er 5 dager over termin, og har lengtet etter smerter og fødsel! I dag våknet jeg av menslignende smerter og da jeg gikk på toalettet oppdaget jeg at slimproppen hadde gått. Jeg tror iallfall det var slimproppen. (Gult, ikke rosa slim). Kjente jeg ble litt stresset, for plutselig virker det som om hun faktisk har tenkt å komme snart! Hehe... I tillegg har jeg hatt diare i dag, og det er vel også er tegn på forestående fødsel, eller? Hvor lang tid tar det vansligvis før fødsel er igang etter at man har oppdaget disse symptomene? Dette er så utrolig spennende, men plutselig ble jeg veldig nervøs. Jeg har jo ventet så lenge på dette!
Fru.Antonsen Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Det er veldig individuelt hvor lang tid det er fra slimproppen går til fødsel er i gang. Slimproppen kan gå faktisk 2 uker før fødsel. På noen skjer dette veldig fort og på andre tar det lang tid. Førstegangsfødende bruker å være noe tregere enn annengangsfødende.
Sannellerslik? Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 jeg er 1 dag på overtid, og slimproppen min gikk i går.. gult slim (sorry detaljer:P). Slimer idag også.. så hååååper d skjer noe snart! krysser fingrene for att de skjer noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå