BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Her i Spania begynte vaksineringkampanjen i september. Her anbefales den til alle gravide, selv om det er helt opp til hver enkelt, selvsagt. Har aldri vaksinert meg, og tenkte ikke aa gjoere det naa heller, men naa er jeg i tvil. Blir dere anbefalt vaksine hjemme i Norge? Skal dere ta den?? Hvorfor/hvorfor ikke?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal ikke ta den. Får jeg influensa så tar jeg berre paracet slik at jeg får ned temperatyren. det er høy temperatur som ikke er bra for barnet
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 Takk for svar! Hadde faktisk ikke tenkt paa det med "simpel" feberdemping. Du har jo rett i det, det er det eneste farlige. Tror nok jeg tyrgt holder meg til aa ikke vaksinere meg jeg ogsaa.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hadde skikkelig sesonginfluensa i 1. trimester med førstemann. Jeg var sengeliggende i 8 dager med feber overkant av 39 hele uka. Det gikk greit det, men jeg var jo bekymra for knøttet. Fordelen var at jeg var så dårlig at jeg ikke kjente hvor kvam jeg var :-) Forøvrig ble jeg så dårlig av svineinfluensavaksina som jeg tok senere samme året at jeg sier nei takk til influensavaksiner genrelt, gravid eller ikke.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2010 Flere synspunkt?.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå