Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er nå kommet i uke 5, med andre ikke så veeeldig langt.. men fra uke 3 til nå har jeg vært støl og stram i livmoren, nå er det helt borte og jeg føler meg akkurat som normalt, altså skulle ikke tro jeg var gravid....

Har fortsatt ømme bryst og litt småkvalme, men det er betydlig mindre enn før.

betyr dette at jeg mister?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142463108-symptomer-som-forsvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stikker innom fra 2.tri. NEI, IKKE være bekymret, veldig veldig mange av oss har hatt det slik som deg, symptomene kommer og går, tidlig som sent i svangerskapet. Jeg har selv hatt noen MA, og mistet symptomer etcetc, men det betyr absolutt ikke at du mister.

Jeg er 7+3 og har egentlig ikke hadd spesielt med symptomer, kun trøtthet og bitte litt ømme bryster som nå har avtatt. Jeg er også bekymret for om det er noe galt men så lenge man ikke får blødninger så tviler jeg på at det er noe galt. Prøver å tenke positivt og venter til min første legetime og krysser fingrene for at jeg får høre hjertelyden :o))

Jeg hadde også tidlige symptomer dette svangerskapet, var uggen fra nesten en uke før IKM. I så og si hele uke 5 kjente jeg INGENTING. Har til dags dato nesten ikke kjent murringer, men så har kvalmen kommet for fullt. Er 6+4 i dag og har slitt med kvalme og trøtthet denne uka. Har ei venninne som er en uke lenger på vei enn meg, og hu har nesten ikke kjent noe hele uke 6, fra å ha hatt en god del symptomer fra uke 5, så min erfaring er at symptomer kommer og går veldig.

Har også hatt både en MA og en tidlig SA, så er VELDIG på vakt med symptomer som forsvinner. Så forstår din bekymring. Husk at når man mister så får man som regel en SA og da vil du blø det ut. Hvis man får en MA, så kan symptomer fortsatt være der og HCG vil fortsette å stige. Så det er rett og slett umulig å vite noe før man har hatt en ultralyd. Men husk at det som skjer der nede skjer litt i rykk og napp, så at det strekker der konstant er nok ikke så logisk uansett.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...